Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

Fullt upp!

Av Isabelle - 31 maj 2011 09:33

Idag vill jag börja detta inlägg med att gratta två vänner! Christian och Fredrik fyller år idag! Ett stooooooooooort grattis till er båda! =)

Antar btw att ingen av er läser min blogg, men ifall att =) Hehe.. Någon av brudarna kanske gör det!


Sedan till min dag! Idag ska vi åka till mormor! Hoppas det inte regnar! Vi som valde idag just för att det inte skulle regna!! Ska bli kul iallafall att hitta på!!! =) Nästan så jag känner mig lite stress för jag har så mycket jag skulle vilja hitta på hehe.. =) Men mormor får det bli idag!


Igår så var jag ju på stan med syrran, åkte vid lunch, och så åt vi lunch och shoppade några presenter, så många som fyller år nu ju! Hehe.. Och så åkte vi till Birsta en sväng och kika på Boom, för att göra av med lite bensin, bilen ska snart SKROTAS! Och sen åkte vi bort till Skönsmon och kollade på baseboll och softboll planen.. På söndag har ju syrran match så vi ska kolla =).. Just nu säger dom att det ska vara hyfsat på söndag, bra de! Väder alltså!


Som jag alltid sagt, när jag inte jobbar har jag mycket att skriva om! =D Hehe.. Och imorgon så ska vi ju kika på syster på kårhuset, och efter de så blir det att fira Hanna! 


Jag har sett en fin dekoration på fröken fräkens hemsida så jag ska se först om den finns i butik redan, annars ska jag beställa hem den! =) Skulle ju helst vilja se så jag vet hur den är innan.. Men den ser snygg ut, isåfall blir det att ha den på tavelhyllan tror jag =) Tips från min älskade! Även han tyckte den va snygg.. Hoppas bara den är det live också!


Har ännu inte bestämt om jag ska shoppa på bolaget eller om jag ska vara nykter imorgon, vi får la se hur jag känner =) Har ju kvällen på mig annars, även morgondagen om ja skulle ångra mig! Plus att vi har ju en massa goda grejor hemma.. Ja, jag är lite lur..


Och min bejbi fick inte ledigt på fredag =/ Dom måste tydligen jobba (surt) han har ju semester efter.. Men men, han får väl göra det då! Jag har nog fullt upp ändå på fredag, har ju haft en del att göööra =) 


Nu måste jag göra mig i ordning så jag är klar att åka till mormor!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards