Direktlänk till inlägg 31 maj 2011

PLANERING!!

Av Isabelle - 31 maj 2011 22:31

Javisst ja nu börjar snart planeringen! Nästa helg åker vi ju till Turkiet.. ALLTSÅ inte nu till helgen, utan NÄSTA! =) FYFAN va kul de ska bli och FYFAN va brun jag ska bli, hoppas jag! Ska ligga och pressa varje dag.. Hoppas brudarna är med mig!!! Pressa, pressa, pressa.. Vill bli negerbrun =D Kollade vädret igen, nu är det typ 24 grader, om några dagar 26 och dagen innan vi åker är det 27 så det blir varmare och varmare där! UNDERBART!!! Och jag måste börja packa väskan!

Jag har planera en bra grej iallafall =) Påvägen ner så lägger jag en strandväska/bag typ som vi köpte på mallorca i resväskan. Så om vi handlar någonting där så tar vi det i den väskan påvägen hem! NIIICE ju! Och hoppas det är taxfree så man kan shoppa mer god dricka!


Börjar längta nå fruktansvärt nu!! Undra om solskyddsfaktor 6 och 10 räcker? Må det väl göra? Har ju solat en gång redan.. Vad tror ni?! När Johan använde 10 så blev han inte nå röd alls där på mallorca.. Jag använde ju ingen då och blev rätt röd ;) Och där vi missat smörja in Johan blev han jätteröd (nu brun) så han är lite giraff.. Men han är jättesöt för det hihi!


Glömde även berätta förut att jag blev biten av en pissmyra.. Jätteäckligt! Kände hur det killade på foten, och så satt det en myra där, och när jag såg honom så bet han till så det stacks och då sprätte jag iväg honom. Så han hann nog inte pissa som tur var!!


Ännu mer planering, det blev ju inge Himlabadet förra helgen eller när fan vi skulle dit, men nu till helgen på lördag tänkte vi åka dit.. Är det några som är sugna kan ni ju hänga på!! =)


JAG SKA SNART TILL TURKIIIIIIIIIIIEEEEEEEEEEEEEEEEEEEET!!! Till veckan ska vi växla till oss dom där konstiga pengarna och lite euro =) Har läst lite om hotellet också och kikat på va folk tyckt och läst tips etc.. Kan va skojsigt!


Måste dock inhandla ett par sandalet! Har inga bra, har inga alls?! Hade ett par jättebra men dom kan nog vara borta =/ Måste ringa mamma och fråga! Dom hade varit så braaaa.. Men men! Pappa vaxade dom en gång invändigt så man gled ur dom, sen blev det hål i dom på insidan och det lagade vi med silvertejp. Men hade ju kunna slänga dom innan vi åkte hem från Turkiet isåfall! Jaja svammel svammel.. Det var roligt att blogga ikväll.. Frågan är hur roligt är det att läsa?! Jaja! Ingen som tvingar er! =D 


Jag är ju en planeringsmänniska, så nu ska det skrivas listor kan jag lova!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards