Alla inlägg den 1 februari 2011

Av Isabelle - 1 februari 2011 18:32

Ja idag känner jag mig som världens sämsta människa! Jag vaknade upp, och hade världens träningsvärk, dvs jag kunde knappt gå, och för varje gång man sätter sig och sedan ska resa på sig igen så är det ju värre och värre.. *Suck* så idag blev det inget pass gjort, och jag skulle ta en promenad med älskade, men då regnade det istället.. Bra bra, verkligen! Känner mig verkligen motiverad?! Nä, vill bara gå och lägga mig.. Aja, jag var ju duktig igår iallafall.. Och imorgon på dagen får jag försöka hinna med en promenad eller nåt.. Ni får ingen bild idag, så tråkig är jag! Men jag kan berätta att jag gått ynka 4285 steg.. Ingenting om man jämför med gårdagen! Haha, sjukt va sämst! Negativ jag är idag! Haha..


Nu till något med positivt.. Jag ska ta en varmt mysigt bad sen, och måla om naglarna, det kan ni kanske få bild på iallafall =) köpte tre till nagellack idag! Mycket mycket nice! Och imorgon så kommer mamma, syster och min bror på middag! Ska blir skojsigt!


Nu får ni inte läsa nå mer ikväll antar jag.. Jag är nog på bättre humör imorgon!

Ha en bra kväll!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards