Alla inlägg den 16 februari 2011

Av Isabelle - 16 februari 2011 23:07

Haha Sikström bjöd på ett gammalt minne såhär på kvällskvisten! Jag kommer nog smila genom hela detta inlägg, småskrattar bara jag tänker på bilden! HAHA! Va fruktansvärt söta vi var, eller nåt?! Det där var på dagis någon gång.. Kulturmagasinet, vi sjöng också minns jag!


Sikström och jag, (det var bättre förr!)


  

Av Isabelle - 16 februari 2011 12:54

Nu ska jag försöka komma ihåg vad jag gjort! Haha det är inte det lättaste.. Vi fortsätter från i fredags då! Fredagen spenderade jag på stan med Tonya.. Sen på lördagen så gick jag, Johan, Christian och Tonya på Himlabadets relax, och efter det blev vi bjudna på middag hemma hos dom! Otroligt gott var det!! =) Och så självklart fixade Tonya mina naglar, lika fint som vanligt blev det hehe..


Söndagen åt jag och min älskade Johan en trerätters på Tandoori, MYCKET MYCKET gott!! =) Och så bara myste vi på hela dagen, vi tog en sväng till Birsta och handlade lite nödvändiga saker! =) 


Måndagen, alla hjärtans dag, då var jag på stan med Vicki en sväng, och sen åkte jag hem och lagade en god gryta åt Johan =) Och så var det alla hjärtans dags mys på kvällen =) Bara älskade och jag ;D..


Tisdagen (igår), hmm.. Just ja, då var jag till Birsta med syster, sen Birsta med Johan, och sen åkte vi en sväng till mammsen.. 


Och idag, onsdag, har jag inte gjort så mycket alls faktiskt =) Ingenting att skryta över direkt!


Dåligt med träning på sista tiden, men sånt får man ta, har varit mycket fix och trix nu, efter min födelsedag ska jag fortsätta träna =) För er som inte lagt märke till det så fyller jag ju 20 år på lördag! =D NICE!


Avslutar med en "bildbomb" eller nåt från den senare tidens aktiviteter ;D.. enjoy!!


 



Fick jättejättefina blommor från min ÄLSKADE Johan!! =) 10 röda rosor!! Jag älskar dig gubben!!!



Såhär fina blev naglarna då Tonya målade =) Ska försöka mig på något liknande själv! Hmm, lär ju knappast bli lika bra!


 


Nöjd vinnare i Texas hold'em ;D  Jag och Tonya blev finalister, tjejer HAR bättre på pokerface!!



Det blev även lite guitarhero eller rockband eller vad det heter ;D Så insatt är jag haha! Jag sjöng iallafall.. Och det vet ju ni flesta att jag gör hellre än bra ;)


   


Fick en sminkning av Tonya, nice ögon, men jag vet inte om jag passar i rött läppstift riktigt ;D haha.. Bjuder på den här!


  


Här har vi en lurig Sikström när vi tog en liten fika på stan! Ovanligt att det blir Mc donalds när vi ska fika ;S? haha.. Btw, såg nu att bilen är från Birsta, så den är nog rätt gammal? En vecka eller så, hahah där blev ni nästan lurade! ;D Lurade mig själv iallafall, man ser ju att det är Birsta i bakgrunden! =D Yr tjej, jaja, haha Sikström iallafall!


Ja nu ska jag ägna mig lite åt Facebook si sådär 5-10 minuter, sen blir det nog lite titt på TV, har bakat några chokladkakor idag! På fredag ska jag slänga ihop en mockaruta eller va dom kallas ;D Ska bara göra en liten ruta HAHA!

Have a nice day!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards