Alla inlägg den 18 februari 2011

Av Isabelle - 18 februari 2011 11:49

Det är faktiskt fredag den 18 februari.. Det innebär att jag fyller år imorgon! Tänk att jag faktiskt fyller år på en LÖRDAG, och jag fyller TJUGO!! Helt sick, haha va jag har tjatat om att det är på en lördag, men det är klockrent.. Det kunde lika gärna ha varit en måndag, och det hade varit 10 gånger sämre.. Aja ;D Haha, kalas och fest är kul! Jag som även ÄLSKAR paket, är lika nyfiken som när jag var liten på vad mammsen och pappsen knåpat ihop ;D Tur att jag inte bor hemma, annars hade jag väl tjuvkikat ;D Haha! Tjuvkika på paket har jag svart bälte i! Iallafall spännande när man ser vilka påsar det är, då kan man luska! =D


Tänk att jag även flyttat hemifrån, känns fortfarande inte så men ändå känns det så.. Hehe när jag håller på att fundera på vart mina papper och allt ska vara så tänker jag stoppa på något eget litet ställe så det inte ska vara ivägen för Johans grejer.. Men jag bor ju faktiskt här lika mycket som honom hehe.. Det är VÅRAN lägenhet, båda står på den.. Förut bodde jag hos honom, nu bor båda här.. Ja, konstigt, jag bodde ju med Johan förut också innan jag flyttade, kanske därför det inte känns som jag flyttat ;D.. Men det kommer väl snart.. Och alla möbler här hemma är ju lika mycket mina som Johans, eftersom vi har allt nytt =) hmm, klurigt ;D Kommer i vågor, han tycker även att det känns lite som att jag bor hos honom, men sen när man tänker på det så känns det ju inte så för då kommer man ju på att så är inte fallet.. Hehe, knpeigt ;D..


Näe nu är det dags att klä på sig kanske, springer fortfarnade omkring i sovkläder.. Lyssnar även på massa nya bra låtar jag hittat..


Onödigt inlägg, I know, men jag måste ju skriva någonting ;D haha! Ha en bra dag, det tänker jag ha!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards