Alla inlägg den 4 februari 2011

Av Isabelle - 4 februari 2011 15:17

  


Och då har jag inte gått klart än, men inte blir det många till.. Kommer väl upp till 13.000 iallafall! =) Rätt nöjd!

Av Isabelle - 4 februari 2011 14:59

Uppdateringen är inte riktigt helt okej ;P haha.. Varannan dag är INTE okej! Men om jag skriver varje dag när jag inte har något att säga så blir det ju kanske ointressant! Det vore inte roligt..


Igår torsdag, så var jag på stan med Alexandra.. Det var nice! =) Efter det så åkte jag hem och myste lite, sen kom älskade hem och då bestämde vi oss för att åka ut till Birsta.. Blev därför ingen träning, dåligt av mig.. Men tog igen det idag! Aja, sen åkte vi hem och så kom min bror förbi och hjälpte Johan med datorn.. Sen blev det inte så mycket mer.. MYS förstås! =)


Idag så vaknade jag vid 09.15 eller nåt, och satt här en stund, kollade min Facebook som vanligt ;).. Sen så tog jag en promenad till Friskis och Svettis, tränade 45 minuter där och tog sedan en promenad hem igen.. Mycket skönt! =) Ikväll vet jag inte vad som händer, men det lutar åt Let's dance! Måste ju hejja på mina gobitar ;D


Sen så ska jag tillägna resten av inlägget till Sikström, eftersom du är så festsugen hela tiden så tänkte jag bjuda på en låt! En gammal goding!

All the crazy shit I did tonight,Those would be the best memories,I just wanna let it go for the night,That would be the best therapy for me.
Ovido - Quiz & Flashcards