Alla inlägg den 2 februari 2011

Av Isabelle - 2 februari 2011 16:05

Idag är jag på bättre humör.. Var inte lika sämst idag! Jag tog en promenad till Friskis&Svettis och så gick jag på lunchpasset där, sen fick jag skjuts hem av syrran.. Än så länge idag har gått 8886 steg, så det är NÄSTAN 10.000 Rätt bra iallafall.. Får duga! 430 kalorier står det, vet inte hur mycket man ska lita på det där.. Det borde ju bero på om man går allt på en gång eller om man bara tar några steg i taget också? Hmm.. Aja..


Jag har städat idag, känns skönt! Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen kommer mamma, syrran och brorsan på middag! =) De ska få baconinlindad kyckling och ris, och så får dom nån efterrätt tror jag.. Så en enkel två-rätters alltså! =)

Min bror ska även kolla på datorn åt Johan, den låter nå fruktansvärt, dom misstänker att det kan vara grafikkortet, vi får väl se!


Imorgon ska jag på stan med Alex (Alexandra, Fällas tjej) haha skriver jag bara Alex tror ni väl kanske att det är Båsk =D hihi... Inte för att det vore nå konstigt med det, eller lite kanske.. Men så var icke fallet! Sen ska jag försöka komma iväg på träning, vi får se om jag överlever denna träningsvärk!


Nu duschen!

Ha en bra kväll!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards