Alla inlägg den 20 februari 2011

Av Isabelle - 20 februari 2011 21:11

Vill bara tacka igen för en UNDERBAR födelsedag, ni gjorde den till den bästa! Bra sällskap och riktigt roligt hade vi!! =) Nu kommer några bilder, lägger upp resten på Facebook, så drygt att ladda upp här när det bara går att lägga upp en och en.. Aja you get it.. Nu kommer dom! EGOBILDER!!! =D Även mitt nagellack jag gjorde denna gång, mycket nöjd!


            

Av Isabelle - 20 februari 2011 20:34

Ja grattis på mig =) Nu är jag 20 år gammal, och det är mest negativa saker med det.. Grejer jag kan komma på är:

Positiva: Om det nu är positivt så räknas man ju faktiskt som vuxen, inte tonåring längre.. Jag får gå på systembolaget själv och åka med de flesta färgor utan att de kollar snett, vad det nu ska vara bra för.. På en del är det ju faktiskt 21 så ja jag vet inte haha.. 

Negativa saker: ALLT börjar kosta pengar! Tandläkaren, vård över huvudtaget! Nu får man inte vara sjuk för minsta lilla längre.. Nu måste man härda ut! Det blir även dyrare att åka buss.. Sen vet ja inte om jag kommer på något mer varje positivt eller negativt..


En stor positiv sak var ju att jag fick groteskt många presenter!! Jag ÄÄÄÄLSKAR presenter för er som missat det.. ÄLSKAR ÄLSKAR ÄLSKAR!!


Min dag firades såhär:

Jag blev väckt på morgonen med frukost på sängen, en grattis låt eller va de heter hehe och paket såklart ;) Sen hade min älskade vävt in paket hela morgonen så jag fick tre stycken sammalagt, ÄLSKADE ÄLSKADE pojkvän! =) Man kan ju fundera på vad jag gjort för att förtjäna det här.. Ja och sen iallafall så åt vi frukosten, jag gjorde mig i ordning, Vicki kom hit och så fixade vi allt innan gästerna skulle komma. Vicki räknas inte som gäst =D Haha.. Klockan 12 kom allihopa..

Vi var: Jag, Johan, Vicki, mamma, mammas särbo, pappa, pappas sambo, min bror, min syster, min moster, mammas kompis Åsa och Åsas sambo Kjell, Johans pappa, Johans syster, Johans pappas sambo, Johans farmor och Johans farfar.. Dvs 17 st.. Det var mycket trevligt, jag tackar för alla otroligt fina presenter!! =) Bilder och lista över allt kommer nedan..


Sen åt vi Bitelinepizza, jag, Vicki och Johan, efter det kom kvällens gäster.. Och så blev det fest! Riktigt riktigt nice var även det och jag tackar även er för alla otroligt fina presenter jag fick! =)


Inte nog med det, idag jobbade jag 12-18, och när jag kom till jobbet så fick jag PAKEEEEEEEEEEET! =) Hur glad blev jag inte då? Söta Åhlénsare! =) Tack, tack, tack!


Så i födelsedagspresent har jag fått:

  • En sportbag
  • Silverarmband
  • Armband
  • Klocka
  • Ansiktsrengöring
  • Bodylotion
  • Ansiktsvatten
  • Nagelklistermärken
  • Bluetooth headset
  • Dekorationshjärta, hängande med plats för värmeljus
  • 1450 kr
  • 350 kr på Hemtex
  • 200 kr på Birsta City
  • Hårmousse
  • Schampoo och balsam
  • Kajal
  • Nessesär
  • Läppglans x2
  • Foundation
  • Foundationborste
  • Nagellack x3
  • Fransk manikyr-set
  • Parfymprov
  • Ansiktsmask x2
  • Trosor x5
  • Sidenrock
  • Komihåg klämma
  • Vågtång
  • Charader
  • Eftersnack
  • Glasfat, uppläggningsfat
  • Skål
  • Stor svart skål
  • Salladsbestick
  • Uppläggningsskål/prydnadsskål
  • Anteckningsbok
  • Doftvärmeljus x4
  • Korg innehållande doftljus x2, muffinsformar, flädersaft, termos, servetter, godis, te och en iskubsform
  • En ros i tyg
  • Likör
  • Vin
  • Ett par stay up
  • 5-pack hälsockar

Ja där var nog listan slut hehe.. Jag fick även en massa blombuketter! =) Här kommer bild på presenterna!


      


Nytt inlägg kommer med mer bilder, då kommer bland annat dom obligatoriska egobilderna på mig! Håll ut!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards