Alla inlägg den 21 februari 2011

Av Isabelle - 21 februari 2011 14:06

Ja den här veckan kommer det också bli mycket träning, sen så blir det mer normalt!

Denna vecka är det tänkt att träningen ska se ut såhär.


Måndag: Puls/medel och medel

Tisdag: Medel

Onsdag: Styrka/medel

Torsdag: Medel

Fredag: Medel

Lördag: Medel

Söndag: Aerobics


Måndag medelpass hehe, men det är mest kondition i dom, så det ska bli bra =) Börjar med två pass ikväll, jag är peppad!


Ett problem jag har, jag har en bråskknöl i örat, någon som vet hur man får bort dom?! Får nästan alltid när jag använd örhängen.. Hmm.. Den gör ONT känns nästan som en finne när man tar på den.. Äckligt va?! hehe.. aja.. hm, vet nån så säg gärna hur jag ska bära mig åt!


Ser fram emot kvällens puls/medel pass, det är riktigt bra!! =) Nu kommer det nog gå hårt åt broccolin! Broccolin kommer bli min bästa vän de närmsta veckorna! =D


Har ännu inte gjort så mycket vettigt idag, skulle vara när jag diskade nyss då, men det var en del att diska.. Rensade även ur kylen, slängde gammal tårta och rutten frukt! Om två timmar kommer min bejbi hem! Hinner jag mysa lite innan jag ska åka och träna.. =)

/Izzuz

Av Isabelle - 21 februari 2011 11:26

Ja och det har jag BEVIS på! För jag har en tonårsfinne på hakan! Haha! Så det så, och jag är ju inte ens tonåring längre.. Nu kan jag ÄNTLIGEN slappna av.. haha..


Idag har jag inte en ANING om vad jag ska göra, så jag gör förmodligen ingenting? Hehe.. Jag måste åka till Birsta eller stan någon dag och ta bort någon länk på klockan, den är för stor.. Och så ska jag spana på Åhléns om jag vill köpa någon på hemavdelningen eller om jag inte vill det haha! Tar nog det imorgon känner jag på mig..

Ikväll ska jag träna med Sandra =) Det ska bli puls/medel och medel.. Jag börjar ju mitt nya liv idag.. Nu när det inte är en massa fester och middagar inbokade får man passa på.. Äter man ute kan man ju faktiskt ta en sallad också, inte mig emot, så nu kör vi.. Jag vill gå ner några kilon, uppdaterar er om något år när jag nått min vikt HAHA!


Alltså börjar jag mitt nya liv den 21 februari, får vi se hur länge det håller, jag gissar spontant på någon vecka ;D! Haha näe, jag måste tro på mig själv, jag må väl kunna äta nyttigt länge, bara jag kommer igång =) Har ju gjort det förr så det ska inte va några problem! Bra när jag hinner träna också för tränar jag blir jag inge hungrig ;D


Nog om en massa tråkiga träningar och vikter, nu till något roligare.. Och det hade jag inte så ha en bra dag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards