Alla inlägg den 7 februari 2011

Av Isabelle - 7 februari 2011 20:58

Ja idag är jag faktiskt rätt nöjd med mina insatser.. Jag tränade det pass jag sa att jag skulle gå på, dvs Lunch-medel och så tog jag en promenad dit, och en promenad hem. Inte nog med det så gymmade jag även en snabbis, dvs sprang lite på crosstrainer och tränade lite ben och armar.. Inte mycket, men alltid nåt!

Jag hade Magda med mig, alltid kul med sällskap.. Älskar våra blickar vi gav varandra under passet, och innan haha! Klockrent.. ;D


Sen efter alla promenader etc, så åkte jag med Vicki till Birsta (självklart efter en dusch).. Och sen hem igen, och åkte nästan direkt till pappa.. Via kinamatstället.. Och där har vi varit till nu, var hemma typ kvart i.. 


Idag blev det totalt 16199 steg, lär ju ta några fler innan sängdags men inte många.. Dom går nog att räkna på fingrar och tår tillsammans hehe.. Så länge det är över 10.000 är jag nöjd! Eftersom det är bra att utgå ifrån tydligen ;P Kalorierna jag förbrukat är 907 st enligt räknaren..


Nu till morgondagen! Imorgon på dagen är jag inne lite på storstädning, det är dags igen! Dammet vägrar ju att ge sig.. Sliter ut många dammtrasor i den här familjen ;) haha.. Så det är ett alternativ, det andra är att hitta på något med någon.. Det är ju så mycket roligare än att städa, men ibland får man offra sig!

Ska ju även träna, imorgon är jag inställd på två pass.. Blir nog bussen dit imorgon! Annars klarar jag inte av två pass tror jag hehe.. Uppdaterar er imorgon om hur det gick! Ska även vara nyttig nu till på lördag!


Ska se efter om det är något bra på TV, och vänta på att Sikström loggar in på MSN, om hon kan offra lite av sin dyrbara tid ;D HAHA! See ya!

/Izzuz

Av Isabelle - 7 februari 2011 09:20

GRATTIS BÄSTA PAPPA PÅ


FÖDELSEDAGEN!!!


Idag är det pappas dag! Vi ska dit på middag ikväll, ryktas om kinamat! Kommer bli mycket gott antar jag ;D


  

Ovido - Quiz & Flashcards