Alla inlägg den 1 juni 2010

Av Isabelle - 1 juni 2010 10:39

Kommer vi att vråla den 10 juni!! Och dit är det ju endast 9 dagar! Idag är det ju faktiskt den första juni, vilket innebär sommar för mig! Vädret verkar hålla med än så länge, solsken och knappt ett moln på himlen, det blåser ju lite men sånt får man ta! Det står faktiskt att det ska vara molnigt och 25 grader varmt på studenten enligt YR.nu just nu! Enligt SMHI däremot står det att det ska regna natten till torsdag (vilket innebär blött i busbacken).. Hmm, får se vad dom säger lite närmare.. Men hoppas som bara den på solsken, skulle vara UNDERBAART!!


Snart är det även dags för Tranviken! I like. Mycket riktigt så solade jag igår, och brunare blev jag. Blir mer solning imorgon. Idag ska huden få vila!

Idag ska jag även försöka få ut Victoria på BUS. Och ikväll blir det en shoppingtur till Birsta med mamma! Full rulle hela tiden, det gillar jag!  Jag kan inte sitta inne och inte göra någonting när det är hur bra väder som helst utomhus. Så därför ska jag avsluta mitt inlägg och ringa Victoria och se om det blir någonting idag, annars tar jag en lååååång promenad! Stod ju faktiskt "träning" på schemat idag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards