Alla inlägg den 19 juni 2010

Av Isabelle - 19 juni 2010 22:24

Jag har världens bästa pojkvän, och inte nog med det! Jag fick en bärbar dator idag som studentpresent!!!! ÄLSKAR min Johan!!!


    


-----------------------------------------------------------------------------------------


Idag gick jobbet faktiskt rätt snabbt, mycket kläder att galga och då går det undan! Hade bra teamwork med Susse! Jag galgade och hon hängde ut! Mycket bra där.. Nu bloggar jag från min nya dator föresten!! Jag håller på att lära mig med musen och tangentbordet, lite nytt för mig så jag skriver fel rätt vad det är, men jag vänjer mig nog snart.. Efter några fler blogginlägg så! Tror jag ska sova med min dator inatt.. Jag är så GLAAAD!!!

/Izzuz

Av Isabelle - 19 juni 2010 08:38

Nu är det lördag. Jag är den lyckligaste människan och det regnar ute.. Det gör ingenting att det regnar, jag är glad ändå!! Jobb idag, sen ska jag hämta mina kort hemma hos mamma och betala fakturan så det är klart.. 80 kr exakt tror jag det gick på! Så det är inte så farligt.. 80 kr för minnen som kommer finnas kvar lääääääääääänge!

Ha en mycket trevlig helg, så hörs vi ikväll!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards