Alla inlägg den 8 juni 2010

Av Isabelle - 8 juni 2010 21:32

...hur roligt det var att se hur många som läste min blogg med den rubriken.. Haha bara ett test! Puss!

/Izzuz

Av Isabelle - 8 juni 2010 21:30

Ja idag har jag och Johan inhandlat en massa grejer till bland annat festen på fredag.. Vi har även planerat lite hur vi ska göra och kollat så det räcker med stolar och sånt! Vi får ihop det än så länge, det ser ut att räcka så vi får hoppas på det.. Har även varit till mamma och hjälpt till att torka porslinet vi ska använda på torsdagen, hon envisas med porslin. Jag röstade för papperstallrikar!

Nu ikväll blir det att snygga till naglar och sånt tror jag som jag skrev i förra inlägget. Imorgon ska jag noppa mina ögonbryn, det är en mycket viktig del i det hela!


Onödigt vetande, svar JA! Men någon kanske bryr sig, om inte annars så får jag bättre koll på allt om jag skriver upp det. Och lägger jag upp det på internet kan jag kolla vart jag än är.. Smart!


Hoppas även på SOOOL till studenten!  Just nu är det ju inte lika bra väder, eftersom det regnar.  


Haha roligt med några små bilder!


Aja imorgon..

  •  Sola med Sikström
  • Duscha och göra mig iordning
  • Lunch/middag med klassen
  • Pynta vagnen inför studenten
  • Åka hem och noppa ögonbryn, och fixa till det sista, lägga i ordning kläderna, bestämma vad jag ska ha på mig på morgonen etc.
  • Sova! Sova! Sova!

Inte långt kvar nu, det är ca 41 timmar kvar, vilket inte alls är så mycket om man tänker efter! Party!!! På torsdag morgon säger vi skål! Lovar att skriva ett inlägg innan frukosten! Btw, kom på nu att jag måste ladda batteriet till kameran, viktigt viktigt!

/Izzuz

Av Isabelle - 8 juni 2010 09:58

Nedräkning för fulla muggar! Såhär ser den närmsta tiden ut!


Idag: Köpa snacks inför fredagens fest, ska även fixa och greja med lite annat, och ikväll blir det kanske att hjälpa mamma med saker till torsdagen. Jag ska även fixa till naglar och fila fötter etc ;).. Alla dom där tjejgrejerna som ska finslipas.


Imorgon: Ta det lugnt och vila ut, sola sista gången innan torsdag, äta middag med klassen på Kermit. Sedan på kvällen klär vi vagnen så den är färdig.. Efter det blir det nog att åka hem och sova, så man är pigg till torsdag!


Torsdag (studenten, Dagen D):

07.00-08.00 - champagnefrukost

08.15-11.15 - tävlingar nere på Hedbergska (Guldtrofén)

11.20-12.30 (en timme): duscha, sminka sig, byta om

12.40 - 13.00 - mingel

13.00-14.30 - Avslutningscermoni, rektorn håller tal etc..

15.00-16.00 - utgång på trappan

16.00 - 16.20 - studentmarsch från Hedbergska till torget

ca 16.20 - 17.20 - åka lastbil

17.30 - åka hem och umgås med familjen

20.00 - åka till Marie-Sofi och fortsätta festen där

Sedan blir det krogen!


Så ser den närmaste tiden ut, och enligt vädret nu så ser det ut att bli fint väder, men det hinner nog ändra sig..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards