Alla inlägg den 24 juni 2010

Av Isabelle - 24 juni 2010 20:28

Nu ska jag fira Magdalenas semester ;P haha..  Och det ska jag göra två dagar! Måste ha en anledning att fira, iof är det midsommar imorgon, det kan man ju fira.. Ikväll blir det uteservering och mys, imorgon fest på Alnö..


Jag är äntligen ledig.. Två hela dagar, och då ska jag förklara för er.. Birsta City har stängt, annars hade jag säkert jobbat haha.. Men jobba är bra, men inte för mycket, man måste vila upp sig... Nya tag på söndag.. Då ska jag även köpa massa film, jag och Johan ska ha ett filmbibliotek när vi flyttar hehe.. När vi har plats!!

Nu så ska jag faktiskt dricka en cider (mamma, inge farligt om du läser.. Jag hör av mig ikväll, hehe).. 


Ses!

/Izzuz

Av Isabelle - 24 juni 2010 09:59

Såhär blev färgen.. Syns kanske inte så bra, men nu är det jämnbrunt överallt.. Mycket fint blev det, tack mamma!! =) Får vi som sagt bara se hur länge det håller i sig..


  


Nu ska jag börja gå mot Birsta, inga undanflykter idag inte.. Idag blir det minsann promenad.. Tänkte först att jag skulle hem till mamma och fixa på med tack-kort från studenten men tar det till nästa helg.. Eller vissa gör jag klar ikväll eller imorgon!

Jobb idag 12-19, sen blir det middag med älskling   ..

Ha en mycket bra dag.. IMORGON ÄR VI LEDIG!!!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards