Alla inlägg den 12 juni 2010

Av Isabelle - 12 juni 2010 14:54

Ja nu har jag framtiden framför mig! Bättre det än att ha den bakom sig!

Jag är nu arbetssökande! Så är det någon som behöver en butiksförsäljare så nappar jag direkt.. Det känns helt fantastiskt att ha tagit studenten äntligen efter alla dessa år. Så otroligt skönt. Men nu vill jag ha jobb så jag och Johan kan ta ett steg till och flytta ihop på riktigt i en ny lägenhet. En större lägenhet! Jag längtar!!


Jobbar ju som tur är på Åhléns hela sommaren iallafall.. Men till hösten har jag ju lite mindre att göra som sagt.

Måste också uppdatera er om att jag fick 2 st stipendium. Ett för bra betyg och ett för att jag blev årets handelselev. Det känns otroligt bra, det tackar jag för!


Nu blir det bara en lugn lördag och söndag, ska vila upp mig och njuta av lite ledighet. Börjar jobba på onsdag, sen har jag 9 veckor till att se fram emot!


Men jag ska börja ledigheten med att städa bort gårdagen.. Skulle behövas en dammsugning tror jag..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards