Alla inlägg den 15 juni 2010

Av Isabelle - 15 juni 2010 22:12

Jag ska börja blogga så mycket att jag tjänar pengar på det! Om jag inte skulle få jobb dvs.. Så ska jag hyra in reklam etc ;P haha är inte det en bra plan-B? Hmm.. Apropå tjäna pengar, jobbar ju som sagt imorgon, nice det! Saknar mina Åhlénsare! Har även gjort min bilskiva nu.. Äntligen klar.. Imorgon blir det att lyssna!

Nu blir det inga fler inlägg på en vecka, skrivit typ tre stycken idag! Haha!

Godnatt/Izzuz

Av Isabelle - 15 juni 2010 19:12


Lyssna på den här vet jag.. Den är rätt skön!


Sirius - Fuck up



Av Isabelle - 15 juni 2010 15:20

Hunnit med mycket även idag, arbetsförmedlingen, sökt jobb som bara den, och vissa verkade faktiskt intresserade.. Kul kul! Hoppas man får något till hösten nudå!

Jag har även bytt tid med Amanda på gatufest-fredagen så jag jobbar 9-14 istället för 12-18! Mycket bra.. Då hinner jag med att busa med Elteam! Nice det!


Imorgon jobbar jag 8-11, sedan blir det promenad och lunch med Vicki.. Mysigt värre.. Mamma måste skriva ut fler CV också så jag kan åka runt med på torsdag tänkte jag.. Sedan jobbar jag ju fredag-torsdag så då har jag inte riktigt tid..


Mycket snack om jobb nu och det kommer det nog fortsätta att bli. Min diet föresten går helt okej, men råkade fuska med några nötter idag också.. Svårt att stå emot men nu ska jag gömma undan dom! Nu får det vara nog! Middag blir det sallad idag igen.. Igår blev det fetaost sallad, MYCKET nice! Ikväll får vi se vad som händer!


Är ju fortfarande sugen på en laptop, få se om jag åker ut någon dag till Birsta med älskade och spanar. Han som kan någonting om datorer borde följa med, annars kommer jag hem med de billigaste skiten som finns ;P Inte bra!


Jag känner mig glaaad idag, har hunnit med så mycket och det känns faktiskt rätt bra. På torsdag också btw ska jag på något möte med arbetsförmedlingen, det får jag inte glömma! Klockan 13.00 tror jag det började. Hmm måste jag skriva in i kalendern på en gång!

/Izzuz

Av Isabelle - 15 juni 2010 09:21

Jag ska börja denna dag med att fixa till mig lite, efter det ska jag gå till arbetsförmedlingen och anmäla mig.. Sen så blir det mycket att stå i! Jag känner att jag vill börja tidigt idag, så det är klart någon gång.. Det är drygt att hålla på med sånt här, man vill att det ska hända något på en gång! Sen i eftermiddag ska jag njuta lite av min lediga dag, jag jobbar ju imorgon.. Men eftersom jag inte jobbar nå länge imorgon så kan jag hinna med en hel del då också..

Nu ska jag i alla fall börja beta av saker på "att göra listan".. Så hörs vi senare..

Föresten, frukosten avklarad, inge fusk än så länge!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards