Alla inlägg den 29 juni 2010

Av Isabelle - 29 juni 2010 23:52

Jag fick ett BRYYYT!!! Skulle logga in på Facebook och skrev in mitt lösenord 5 gånger och det stämde inte...

Jag: MEN VA FAAAN, är det nån som bytt mitt lösenord på 2 minuter?!?!?! Jag var ju inne nyss!

Johan: har du kollat så du inte har caps lock i?

Jag: Nä! Det kanske jag inte har!

HAHAHA och så hade jag det...

Jag fick DAMP! Blev så fruktansvärt irriterad.. Och internet shoppen ja skulle shoppa på funkade ju inte heller.. Hur segt som helst och sen gick det inte ens att logga in! Kan iof bero på caps lock men det var ändå segt.. Och när jag skulle gå till kassan blev det bara felmeddelande! Jag som skulle handla för 400 kr! Synd för dom! Men jävligt less nu! Kommer inte kunna sova!


Imorgon jobbar jag 09.00-14.00, efter det lunch med Sikström, sen blir det kanske bilbingo.. Får se.. Regnar det är de inge roligt.. 

Och apropå regn, på lördag säger dom nu att det ska vara 29 grader varmt och strålande sol!!! Helt sinnessjukt isåfall! Hoppas på det, jag är ju leeeedig som sagt om ja inte nämnt tidigare ;)..

Snart är det även Gatufesten, och det har jag också nämnt.. Då blir det langos och fest!! Nice nice.. Köpt biljetter genom Johans jobb, MYCKET bra pris där, dom är BÄST deras chefer ;P..


Måste även uppdatera er om trapphusmötet, höll nästan på att bli grannfejden där ett tag.. Haha grannarna bråkade om vem som bott här längst och vet vilka som flyttat in och ut.. Och dom kommer täcka typ hela lägenheten med heltäckningsmatta och plast, och vi bor i en etta, då sa dom att om man gör det  så går det praktiskt taget inte att vara hemma.. Tänk våran säng som tar upp hela vardagsrummet typ, kommer dom täcka med plast.. Även vår TV, och allt som är nära där dom ska springa omkring.. Usch och FY! Så jag och Johan funderar på att våldsgästa mamma eller pappa i 7 veckor.. Dom börjar vecka 32.. Hyran blir typ inte sänkt någonting alls medan dom håller på, jävla snålgubbar! Och vi ska leva i ett helvete.. Med toa och dusch i cykelrummet.. Kul liv! Nä här bor jag då rakt inte!!


Aja nu sova, ska skjutsa Johan till jobbet imorgon så jag kan ta bilen.. Så jag ska upp klockan 06.00

Godnatt då så länge!

/Izzuz

Av Isabelle - 29 juni 2010 08:16

Jag vaknade för 17 minuter sedan utan förvarning! Det var nämligen en byggarbetare som började borra rätt in i väggen (utifrån) nästan alldeles där jag har huvudet.. Iof blir överallt nästan där jag har huvudet eftersom vi bor i en etta.. Men det var icke roligt.. Så jag var tvungen att snabba mig upp för jag kom även på att dom ska in i lägenheten idag för att kolla några grejer inför stamrenoveringen, och ikväll är det möte inför den kommande renoveringen.. Hmm.. Ja dom håller på att börja sätt upp hissarna utvändigt nu, och denna vecka tror jag att dom ska byta fönster.. Mycket roligt, verkligen, roligt! Däremot renoveringen i övrigt blir nog inte lika rolig! Hmm.. Vi får höra ikväll..


Aja dagen idag blir på följande vis..

  1. Köpa julklappar
  2. Jobba 12-18
  3. 18.30 möte om renoveringen
  4. Direkt efter, middag hos mamma
  5. Sova eller kolla på film

Jag hade tänkt åka ut till Birsta runt 10 kanske? Så hinner jag kolla på några julklappar.. Jag vet ju faktiskt vad jag ska köpa till några så då är det bara till att köpa.. Så resonerar jag, och ju förr det är klart desto bättre. Då tänker man inte på pengarna sen!



Gårdagen gick väldigt bra.. Gick väldigt mycket.. Började dagen med en 2 mils lång promenad.. Gick hemifrån Haga till Sidsjön, sen runt ett varv, sen gick jag ner på stan och gick på Nordea och fixade med pengarna.. Sen gick jag direkt från Nordea till Birsta.. Mycket nöjd.. Sen jobbade jag till 20.10, men det blev senare för det var så otroligt mycket folk.. Och sen åkte jag faktiskt hem!


Jag ser redan nu att de röda paketen kommer att skära sig mot min rosa bakgrund.. Hmm, måste hitta rosa paket.. Eller ne, jag får försöka leva med det.. Men om ni bara visste vad jag tycker om rött och rosa tillsammans!! Usch! Det värsta är att jag inte kommer kunna släppa det! Hmm..


Aja nu fixa till sig för idag..! Denna dag blir en lååång dag!

Ha en bra dag idag då ni som är lediga..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards