Alla inlägg den 13 juni 2010

Av Isabelle - 13 juni 2010 19:46

Ja precis, mycket att göra har jag.. Listan är LÅNG! Därför skippar vi den här.. Men jag känner att jag måste organisera ihop en lista, har inte någon ännu. Dåligt planerat av mig. Nu blir Linnea besviken, jag som alltid planerar allt in i minsta detalj. Men morgondagen har jag faktiskt ett schema för och det är fullspäckat. Ska även försöka hinna med att hälsa på Sikström som jobbar imorgon.


Ja som sagt, mycket är det. Jag och Sikström testade även Himlabadet idag. Mycket bra må jag säga, blev förvånad över deras lås på skåpen och hur man kommer in och ut. Mycket  "high tech"! Rutschbanorna var roliga, kände mig som ett litet barn, det blev aldrig tråkigt. Barnet lever kvar i mig! Så för att sätta betyg får Himlabadet en stark fyra av fem. Ett minus var att strömmarna och bubbelbaden etc inte var på hela tiden men det förstår man kanske att de inte kan. Plus att maten var dyr och man fick inge mycket alls. Om ni tänker er lilla menyn på MC donalds som där kostar typ 38, kostade 70 kr på Himlabadet. Inte bra!


  


Jag börjar även jobba på onsdag, mjukstart då med tiderna 08.00-11.00 Helt okej! Då hinner jag med desto mer. Jag ska även börja med någon form av diet nu i två veckor hade jag tänkt. Och så ska jag förbjuda mig själv att väga mig under dessa två veckor så ska jag se om jag gått ner något. I vanliga fall missbrukar jag våran våg, jag brukar kunna väga mig säkert tre gånger om dagen i normala fall. Ibland fler. Det är inte bra, så nu ska jag väga mig ikväll, sedan ska jag inte väga mig igen förrän den 28/6! Jag uppdaterar er här om hur det går.. Om jag håller min diet eller ej, för om jag skriver om det känner jag att jag måste göra det. Annars kommer jag få FRUKTANSVÄRT dåligt samvete!


Haha det blev ett långt inlägg idag. Måste även tillägga och tacka för alla otroligt fina studentpresenter. Mycket glad för dessa är jag! Jag fick en rolig minnesbok jag ska börja fylla i så mycket som möjligt. Ska även framkalla bilder från studenten och sätta in i mina album! Roligt att ha kvar tills man blir äldre misstänker jag. Jag kollade igenom dessa för bara några veckor sedan och det är bilder från förra året. Det var skitkul att kolla på! Haha så jag skrattade, vilka minnen! Så tänk då om några år!


För att fortsätta svamla på så kan jag ju passa på att berätta att jag har tänkt köpa en laptop. En även kallad "Blogg-dator" haha. Och "Facebook-dator". Nu när jag fick stipendium och pengar i present, samt skatteåterbäring tänkte jag faktiskt göra något roligt för en gångs skull för mina pengar. Men nog får jag lite dåligt samvete när jag inte lägger undan dom men vill unna mig något också!


Nu ska jag duscha bort allt klor från dagens bravader, sen blir det kanske något roligt på TV. Och imorgon är listan som sagt lång! Nog för ikväll. Godnatt!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards