Alla inlägg den 18 juni 2010

Av Isabelle - 18 juni 2010 20:28

Nu är det dags för fredagsmys!

Jobbet gick bra, men kändes som att det gick segt idag.. Men skönt att sluta och få komma hem och mysa.. Jag mötte upp min pojkvän och shoppade lite innan jag åkte hem. Jag köpte ett jättefint ljusfat, vita dekorationsstenar, en platsblomma (egentligen sån där man sätter runt ljus) och 3 st svarta blockljus i olika storlekar. Det blev SKITSNYGGT! Riktigt nöjd.. Nu vill jag bara flytta så jag får ett nytt vardagsrum, med nya möbler så allt passar in så bra som möjligt.. Men mitt ljusfat är i alla fall fint! Hehe.. Johan tyckte också att det blev jättefint!


Jag blev väldigt sugen på att kolla på Beck eller någon annan bra, svensk, lättsam serie.. Jag har fortfarande inget filmintresse eller kolla på engelska serier, även om dom är skitbra så orkar jag inte.. Räknar oftast bara ner tills jag vet att filmen ska sluta.. Tråkigt men det kommer kanske någon gång.. Till hösten när det börjar bli kallt och mörkt igen?! Ja vem vet.. Jag älskar svenska serier.. Och jag kan knappt vänta på att "Ensam mamma söker" och "Bonde söker fru" ska börja till hösten.. De är ju SÅÅÅÅÅÅ bra!!! ÄLSKAR dom! Helt såld hehe..


Aja, imorgon jobbar jag 11-17 lite kortare dag, det är skönt! Iof är det ju helg, det innebär att Birsta City stänger 18.00 så det kan ju inte bli annat än "kort" dag! Hmm.. Aja, skönt i alla fall.


Kom även på nu att jag missbrukar "i alla fall" det står minst 3-4 gånger i varje inlägg säkert.. Pinsamt.. Måste  jag börja tänka på..


Idag kom också mina foton jag skickat efter, dom ska jag hämta imorgon.. Det är ett gäng studentbilder.. Nice det, då ska dom in i ett album.. Och apropå album och foton så har jag hittat en skitsnygg ram på IKEA som jag ska köpa, kom ju på att jag har presentkort där! Så då ska jag slå till! Kanske köper den imorgon och lägger undan till vi flyttar till större.. Den är svart så den passar in överallt.. Bra det..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards