Alla inlägg den 21 juni 2010

Av Isabelle - 21 juni 2010 22:44

Sitter och lyssnar på en massa gamla låtar, här ska ni få en nostalgilista!!

Och, JA det är bara dansbandslåtar haha! Men det är dom som är nostalgi! 

  1. Gareth Gates - Anyone of us (stupid mistake)
  2. Barbados - Rosalita
  3. The Shanes - Vem får följa dig hem
  4. Arvingarna - Eloise
  5. Kikki Danielsson - Bra vibrationer
  6. Lotta Engberg - Aldrig ska jag sluta älska dig
  7. Friends - Lyssna till ditt hjärta
  8. Wizex - Tusen och en natt
  9. Claes-Göran Hederström - Det börjar verka kärlek, banne mig

Nu började jag lyssna på en massa annat som Rednex- cotton eye joe... Den är ju bra skön!! Aja spotify är bra!

/Izzuz

Av Isabelle - 21 juni 2010 21:24

Äntligen är det slut på måndagen!! Bara lite sömn kvar och den ser jag verkligen fram emot! Det gick bra att jobba, gick faktiskt rätt fort idag.. Kollade dock på klockan när jag bara jobbat 2 timmar och konstaterade att det var 7 kvar, då blev man ju lite less! Haha.. Men det gick jättebra och jättesnabbt.. Bara haft trevliga kunder idag!


Shoppade ju även idag.. Jag köpte:

  • Ett vitt stenhjärta till ljusfat
  • En sten där det står "Puss och kram"
  • Örhängen
  • 2 st diskhanddukar

Och så har jag lagt undan en handväska till imorgon! En mycket mycket fin.. Det blir nog att jag köper den. En brun faktiskt, jag vet att jag har sagt att det är en kärringfärg.. Men den där väskan gillade jag! Hoppas bara den är bra på! Den verkar vara alldeles lagom! Ja vi får se imorgon hur pass nöjd jag blir.. Ska testa gå runt lite med den först och känna hur det känns..


Nu är klockan halv tio och jag börjar bli trött.. Kanske ska lägga mig tidigt ikväll igen, är ju så skönt att sova ibland!! Måste bara kolla hur mycket pengar jag har så jag vet till imorgon när jag ska shoppa ;)

/Izzuz

Av Isabelle - 21 juni 2010 08:48

Ja idag blir det jobb 11-20, lång dag! Plus att jag måste jobba på dieten, går inte så bra.. Så dålig på att bestämma mig.. Känns som att jag börjar varje dag! Nu måste jag skärpa mig!


Idag ska jag även shoppa, rean börjar idag!! Ska åka ut till 10.00 och kika runt.. Ska även gå på fler butiker än mitt kära Åhléns, jag är ute efter en "bolero" eller något liknande i svart att ha över andra plagg.. Den ska vara långärmad.. Har bara en kortärmad svart, och det oftast kallt! Så då tar jag kortärmad på dagen och långärmad på natten!


Och jag tjatar varje dag om Gatufesten, jag ser verkligen fram emot den!!! Måste även bestämma vad jag ska ha på mig.. Det har jag inte gjort än.. Måste kolla igenom garderoben och bestämma mig för några grejor så jag har alternativ! Och nu när jag skrev alternativ kom jag redan på två.. Då är det två som saknas om jag inte har på mig samma kläder 2 dagar, det går ju också.. Eller jag kan ha min kjol och byta ut toppen! Det blir bra.. Vi tar det senare, är ju ändå ett tag kvar! Närmare bestämt 16 dagar kvar till gratisonsdagen! Det blir nog att gå ner onsdag-lördag ;P Har ju iallafall köpt 3-dagars biljett genom Johans jobb! Onsdagen är rolig ändå för det är så mycket folk då!


  


Ja riktigt roligt kommer det att bli! Jobbar även väldigt bra under gatufesten, fick ju byta med söt-Amanda också så jag slutar tidigt på fredagen så jag hinner vara med på allt med Elteam! =) Nice nice!


Nu om kvällen, ikväll blir det nog inte så mycket, jag stänger ju idag så är inte hemma förrän vid 20.30 och då är det dags att sova! Haha! Föresten så gillade jag inte Hipp Hipp, det var så överdrivet och tillgjort, sån där humor jag inte har.. Jag gillar mer spontana saker som i Roast på Berns och Parlamentet..

Nu ska jag fixa till mig för jobb, får vi se vad som händer!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards