Alla inlägg den 23 juni 2010

Av Isabelle - 23 juni 2010 21:06

Jag har ÄNTLIGEN tonat bort mina slingor i håret.. Känns ändå som att dom är kvar där och spökar lite i bakgrunden.. Men nu har jag mörkare hår, mycket nöjd blev jag.. Fin-fint blev det!! Får vi se när de försvinner om jag färgar om om inte slingorna är borta då.. För dom vill jag inte ha längre!


Jobbet idag gick tokfort.. Var lager-råtta idag.. Packade upp massa varor hela dagen bara.. Ingen kassa idag, de va riktigt skönt att slippa för en dag! Får så ont i huvudet när jag står där länge.. Då måste man ju faktiskt tänka hehe.. Men när man står i kassan och har saker att göra så går det fort där också.. Då bara rinner tiden iväg.. Aja, jobb imorgon 12-19 sedan är jag ledig två dagar, ska bli RIKTIGT skönt.. Har jobbat 7 dagar i sträck imorgon..


Idag på jobbet märkte jag att mina pekfingrar är vridna.. Haha ser väldigt roligt ut när man tänker på det.. Vänstra pekfingret är extremt vridet! Ser sjukt ut! Haha men det får jag leva med, har inte haft problem med det förut så det lär ju inte bli något heller.. Lustigt var det iallafall!


Imorgonkväll blir det gomiddag med älsklingen och sen kanske det blir fest eller nåt liknande ;) Lite sugen, man vet aldrig vad som dyker upp hehe.. Sen är det ju faktiskt midsommarafton och då blir det myyys sen fest på Alnö, dvs om jag kan komma hem därifrån!


Har ätit väldigt bra idag.. Mycket nöjd, tog även en prommis runt Sidsjön med älsklingen.. Duktiga vi var då.. Fick hämta Johan på jobbet idag, han fick punktering på cykeln.. Så imorgon blir det nog att gå till jobbet om jag kliver upp i tid, ska försöka orka med det.. Hmm, blir till att sova snart då!

/Izzuz

Av Isabelle - 23 juni 2010 07:36

...på mig kan man säga.. Alltså jag fryser nå så fruktansvärt varje natt jag ska sova.. Jag sover ALLTID med minst en filt och täcke. Ibland är det två filtar. Plus att jag har tjocksockar på mig.. Brukar vanligtvis vakna mitt i natten eller på morgonen av att jag är jättevarm då istället, men inte idag.. Idag vaknade jag av att jag frös.. Helt sjukt!! Varför får inte jag vara varm?? Inte roligt att frysa när man ska sova, och absolute inte att måsta ligga med alla filtar och hela garderoben på sig.. Nåt fel är det garanterat!


Ja nu hade jag tänkt att åka till Birsta snart.. Jag börjar klockan 09.00 idag, men frågan är om jag ska in på Coop en sväng innan jag börjar, dom öppnar 08.00 hoppas jag.. Aja, lite mascara på det här så..

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards