Alla inlägg den 2 juni 2010

Av Isabelle - 2 juni 2010 15:16

...snart kommer skatteåterbäringen!! Den ser jag verkligen fram emot! Ska även bli spännande att se om det blir något stipendium för min del eller icke.. Det hoppas jag på!


Min onsdag har bestått av två långpromenader. Den första på två timmar och den andra på 50 minuter. Det är jag mycket nöjd med. Mellan dessa bakade jag en kladdkaka åt älskade som han ska få när han kommer hem från jobbet!


Imorgon blir det dans med klassen, sista tillfället att träna på. Men dansen sitter för min del, imorgon blir det förhoppningsvis även att planera vad man ska ha på sig etc.. Det är ju så OTROLIGT nära nu!! Imorgon är det faktiskt exakt en vecka kvar till studenten, heeeeeeeeelt sinnessjukt!! Snart är skolan slut och livet börjar på allvar. Då ska jag börja söka jobb! Men jag lägger det åt sidan någon vecka till! Vill ju ha alla betyg och grejor innan så det blir riktigt gjort på en gång!

Btw, efter dansen imorgon är det en promenad till Södraberget inplanerad med Vicki. Sedan på kvällen får vi se vad som händer, beroende på vad det är för väder!


Nu ska jag göra mig i ordning för solning, syrran kommer snart och då blir det att pressa i 20 minuter!


Vill även tacka världens bästa mamma för de otroligt fina skorna jag fick igår! SÅ FIIIINA!!!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards