Alla inlägg den 9 juni 2010

Av Isabelle - 9 juni 2010 13:23

Ja nu börjar det lika något.. Middag med klassen, sen blir det till att klä vagnen till traktorn! Innan det ska jag hoppa in i duschen och göra mig i ordning. Måste kanske vara lite anständig när man ska ut med klassen....


...nä det måste man inte! Men jag ska fixa till mig ändå! HAHA!


Föresten jag skulle baka muffins förut. Såhär blev det med dom!


  


/Izzuz

Av Isabelle - 9 juni 2010 09:19

Ja idag är det "dan före dopparedan".. Imorgon händer det, som man väntat på i 12 år.. Som man kämpat för i 12 år. Tänk att jag klarat det! Jag har gjort det! Och jag måste säga att jag har gjort det JÄVLIGT bra! En stor eloge till mig!


Nu ska jag snart ner på mammas jobb med Sikström och sola. Efter det blir det att baka och greja. Sen ska jag duscha och snygga till mig för lunch/middagen med klassen. Efter det klä lastbil, sedan ikväll ska jag fixa till mig själv, sen sova! OOH det närmar sig med STORMSTEG!! 21 timmar och 40 minuter kvar till busbacken! Då blir det SKUMPA och VINDRUVOR!!! Nu svävar jag iväg, uppdaterar er senare!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards