Alla inlägg den 22 juni 2010

Av Isabelle - 22 juni 2010 21:48

Glömde två viktiga grejor i mitt förra inlägg.. Jag var på Willys idag och handlade, så tänkte jag att jag skulle köpa en trisslott eftersom jag inte direkt haft någon tur idag.. Så kanske det skulle vara tur på den.. Men icke sa nicke.. Ingen vinst.. Och sen så gjorde jag pannkaka till middag.. Riktigt gott, länge sedan jag åt pankisar! Tackade även nej till att följa med på bio på onsdag.. Ligan ska se nya Twilight filmen som kommer ut, men jag har inte sett andra filmen än, så det känns lite stressigt att hinna se den eftersom jag inte är på något filmhumör.. Och så vill jag inte betala 100 kr när jag inte ens gillar filmerna.. Inte direkt något fan av dom måste jag säga.. Eller den snarare eftersom jag bara sett första.. Men hoppas ni tycker den är bra iallafall ni som ska gå och se den! Så kan vi hyra den om något år och se den så jag kan vara med och kolla kanske jag har hunnit sett andra filmen haha..

Apropå filmer så är jag sugen på nya Beck som ska komma ut, den verkar bra.. Och så är jag ju såld på Beckfilmerna! Dom älskar jag! 


Btw, många tråkiga inlägg nu utan bilder, men det beror på att jag inte har några bilder på den här datorn än.. Plus att jag har slut på batteri i kameran så jag måste ladda.. Dålig på det där för tillfället.. Men det kommer väl det också..


  


Nu önskar jag er Godnatt igen!

/Izzuz

Av Isabelle - 22 juni 2010 21:35

Jobbet gick bra, seg dag idag bara.. Den var lååång.. Men gick snabbt framåt slutet.. Jag måste berätta!! Igår hade jag en kund som tappade massa mynt på golvet, då sa jag "haha dom slant.." HAHAHAHA snacka om bästa ordvitsen! Annars är Christer även väldigt bra på ordvitsar, dom gör min dag!! =D Haha.. Älskar skämt.. Och så har jag bäst humor så det är lätt att få mig att skratta, oftast hehe..


Idag så shoppade jag även.. Det blev en tröja från Åhléns, och även en väska.. Väskan köpte jag på rean.. Jag vet inte än om jag är nöjd med den, men ska känna efter lite så får jag se sedan! Den var billig iallafall.. Jag vill köpa meeer!! Jag har ett shoppingberoende som inte är stillat än.. Jag vill ha halva reapriset!


Jag ska lägga mig tidigt ikväll.. Imorgon börjar jag 09.00, och slutar 16.00 Sen ska jag och älsklingen ta en promenad har vi bestämt.. Och så ska det faktiskt bli också, annars blir jag aaarg! Det innebär att jag inte kan äta frukost imorgon, för då kommer jag få mäljthugg haha.. Dricker jag vatten två timmar innan jag ska promenera får jag det.. Helt sjukt! Ingen hejd.. Är något fel på mig.. Jag känner mig dock inge trött, tråkigt eftersom jag vill sova, men samtidigt känns det tråkigt att gå och lägga sig..


Imorgon blir det kanske även mer shopping om ja skulle komma på vad jag vill köpa! Annars får jag avvakta hehe..

Aja godnatt och sov gott allesammans då om jag inte skriver något mer ikväll!

/Izzuz

Av Isabelle - 22 juni 2010 09:15

Det var jäkligt smidigt att byta till Halebop vänner, så jag gjorde det. Nu kommer jag spara 100 kr i månaden iallafall.. Känns skönt. Förut var det ju 300 för gratis sms, nu är det endast 200. Det blir ju faktiskt 1200 kr per år! Bra där!


Och snart är det midsommar!! Det ser jag faktiskt fram emot, det brukar vara en mysig dag.. Middag och mys med släkt och vänner! Det är ju faktiskt på fredag, men vart är sommaren?! Inte är det någon riktig sommar än inte! Iof så jobbar jag ju hela dagarna så jag aldrig hinner se vad det är för väder men sånt får man leva med.. Vill och måste jobba! Tråkigt bara att man inte har någon fönsterruta ut. Så man inte vet alls vad det är för väder om man inte frågar kunderna haha.. Men börjar alla köpa paraplyn så vet man!


Nu ska jag göra mig i ordning för jobb och shopping. Idag ska jag gå igenom alla butikers reaställ GRUNDLIGT! Kanske hittar något fint hehe.. Nu måste jag snabba på, Birsta City öppnar ju faktiskt om 40 minuter, och då ska jag hänga på låset! Vill ha en svart kortare jacka, den på Åhléns var inge bra.. Så nu är jag på jakt! Sen blir det säkert smycken och krims krams också!

Ha en bra tisdag!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards