Direktlänk till inlägg 27 februari 2011

Negativa dagen..

Av Isabelle - 27 februari 2011 22:27

Hej hopp!

Känner mig väldigt negativ och omotiverad idag.. Det har gått i vågor faktiskt, imorse och själva dagen har varit bra, nu på kvällen har det bara gått utför känns det som! Tänker på en massa strunt som retar upp mig.. Så jag måste skriva av mig lite!

Stör mig nå fruktansvärt på när man bryr sig om andra, och när andra som man känner bryr sig om andra, och så får man INGENTING tillbaka.. Absolut INGENTING, och det jag stör mig på MEST är när det är likadant varje jävla gång! Det är det första som jag är uppretad på idag.. Vissa människor är ju bara så jäkla egoistiska.. Precis som man inte finns i deras närvaro.. Åh SUCK! Det är i största allmänhet.. Så ni som känner att ni gör så kan ju ta åt er, ni andra kan bara läsa det här och hålla med eller störa er på att jag skrivit det.. ARG!!! Aja.. 

Det andra är att jag bara är så otroligt rastlös, har så TRÅKIGT just nu, men samtidigt har jag inte ork att göra något, så då får man ju nästan skylla sig själv!


Nu till något roligt!

Igårkväll var jag på Mary Kay party hos Tonya! Mycket mycket roligt var det, och Mari som höll i det är ju så OTROLIGT duktig på att prata och visa allt.. Så naturligt och roligt att lyssna! =) Så det vill jag göra om, därför tänkte jag också ha ett Mary Kay party! Det kommer bli kul!


Morgondagen bjuder nog på en långpromenad, (hoppas på bra väder) och sen på kvällen ska jag och Magda gå på basket! Kommer bli roligt.. Inte ofta man går på nåt sånt där, fick två biljetter av mammsen! Tack mamma!! =) 


Nu ska jag se efter om Johan vill hitta på nå skojigt (vad det nu kan vara), annars blir det att försöka sova.. Han ska ju upp tidigt imorgon hehe =)

Nattinatti!

/Izzuz

 
 
Ingen bild

Eva

28 februari 2011 12:03

Tyvärr en sak som är jätte tråkig med vuxenlivet. Men man lär sig att sortera bort energislukare, som bara tar inte ger.
Bra att du reagerar, så slipper du må dåligt.
Finns inget värre med människor som struntar i andra.

Isabelle

28 februari 2011 12:24

Näe precis.. Så tråkigt bara =).. Skönt att skriva av sig ibland hehe ;D

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards