Alla inlägg den 1 november 2011

Av Isabelle - 1 november 2011 20:32

Godkväll!


Idag är det första november för er som missat detta.. Dvs, 1/11 2011.. Idag skrev jag 2012 på ett kvitto till en kund ;D Haha, det var intressant. Känns alltid så konstigt att skriva fel år, och innan man vänjer sig i januari! =D

Jaja, gick snabbt de första timmarna på jobbet, sen gick det segt. Men det var ändå en rolig dag =)!

Innan jobbet så kom min älskade hem, han mådde inge vidare =/ Så vi myste lite innan jag åkte. Fick ta bilen idag alltså, eftersom han skulle hålla sig inne!

Efter jobbet så köpte jag matlådor på Ö&B, för vi hade slut. Har fyllt alla med mat. Köpte tre stycken, som redan är fyllda ;D Vi gjorde kycklinggryta till middag. Riktigt god! Ett av mammas bästa recept =)

Och efter jobbet på Ö&B köpte jag även två trisslotter till mig och Johan. En var alltså, och vi vann 25x2 så det blev 50 kr =) Vann tillbaka insatsen. Vet inte än om jag ska byta till två nya eller om jag ska ta pengarna. ;D Det får vi se!


Grytan, ser kanske inte så jättegod ut på bilden, men den är goood!


 


Nu ska jag hoppa in i duschen, och sen så ska vi kolla på tv och bara mysa på, jag är så trött så jag ska lägga mig tidigt kväll.


Imorgon jobbar jag igen, då jobbar jag ju till 18, Johan ska vara med en kompis och jag ska kolla på bonden!!! =)


Nu vill jag bara konstatera att vi får julpynta om en månad ;D Eller snarare om typ tre veckor. Kommer bli jättemyyysigt! Längtar till jul! Jag måste även köpa några julklappar snart känner jag. Men vad ska man köpa då?! Hmm, jag önskar mig så mycket själv. Men ingen annan har önskat sig speciellt mycket! Då får dom skylla sig själva ;) Handlar väl i början av december är det tänkt! =) För annars kanske dom hinner köpa allt själva?!


Hejdå =) (på återseende)

Ovido - Quiz & Flashcards