Alla inlägg den 8 november 2011

Av Isabelle - 8 november 2011 20:47

Hurrni jag var så exalterad i mitt förra inlägg att jag inte ens kunde stava till önskelista ;D Men idag har jag klarat av några julklappar till =)! Och på fredag blir det riktig julklapps-shopping med syrran! Då ska det bli mååånga färdiga så kanske man kan baka sedan på kvällarna och fixa och dona inför första advent. Åt pepparkaka idag!! =D Apropå jul!


Idag gick det ganska snabbt på jobbet, jag var sysselsatt hela dagen, jag stoooorstädade på barnavdelningen och på babyavdelningen =) Och så packade jag upp varor, hade kassan, ja you know it!

Imorgon ska det fixas på kontorsavdelningen, då ska det bli FIIINT =)!! Längtar lite till imorgon, tror dagen kommer gå superfort, och jag hoppas att ingenting jävlas! Det är kul det jag ska göra imorgon! =)


Nu så ska jag snart kolla på film med min älskade! Först ska jag slå in två paket så det är avklarat så jag har lite koll på dom ;D 


Blev sjukt sugen på kycklinggryta, så det ska jag laga imorgon =) GOTT!


Nu, paketinslagning och film! Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards