Alla inlägg den 10 november 2011

Av Isabelle - 10 november 2011 22:00

Hello! Snart är det den 11/11 -11, lite läskigt? Eller? Jag tycker det är lite creepy!

Hur som helst, vi tar den 10/11 -11 först, det är idag! Jobbet gick bra, gick segt idag, men hann ändå med en del =) Men det gick bra! Gick även och impulsköpte en klänning. JÄTTEFIN! Jag är JÄTTENÖJD!!! Hade velat ha en svart också, men kanske tråkigt att ha två likadana, får försöka tänka positivt haha..


Såhär så jag ut idag.. Man ser inte kläderna, men hade min svarta tunika som vanligt, svarta leggings och den blåa koftan. ÄLSKAR den koftan! Samt grön ögonskugga! =)


     


Lyssnade på Amarillo imorse, han har ju sköna låtar ;D haha.. Och så skulle jag ta bild, min dataskärm är inte den renaste insåg jag!




Haha!


Ledig imorgon, då blir det julklappsshopping, och sen ska jag äta middag med syster är det tänkt. Johan ska på afterwork på Himlabadet och sen ska jag hämta honom och så ska vi spela SKYYYRIIIIM som kommer imorgon. Johan har surrat så mycket om det där, så till och med jag längtar lite för att få se hur det ser ut =)!


Godnatt allesammans! 

Av Isabelle - 10 november 2011 10:32

Såhär fin är soluppgången hemma hos mig =)!


 


Idag är det en helt vanlig torsdag! Jag jobbar 14-19.30, innan tänkte jag shoppa lite (förhoppningsvis) jag måste hitta en klänning. Vill ha en ny festklänning! Och imorgon är jag ledig, då blir det lite julklappsshopping! Och till veckan ska jag baka en massa, då är det dags för julbak!! =)


Har nog inte så mycket att säga idag tror jag? Hade tänkt att äta lite lunch nu, slipper jag ha med någonting till jobbet eller köpa någonting där =) Kycklinggryta sedan igår får det bli =) GOTT!


Ha en bra torsdag allesammans! Snart är det helg igen! Idag är sista dagen med Johan, han får sitt nya spel imorgon, då ser jag nog inte honom förrän på julafton möjligtvis ;D haha! PLUS att ni inte får missa robinson finalen ikväll.. Viktigt ju! Jag hejjar på mats eller ola tror jag.. Fast iof Hanna har varit jätteduktig i tävlingarna.. Jaja! =D


Ovido - Quiz & Flashcards