Alla inlägg den 17 november 2011

Av Isabelle - 17 november 2011 11:29

All bakning igår gick bra! Slutade med att jag skar mig på att bakplåtspapper när jag skulle städa undan.. Värre än så blev det inte ;D Inga missöden hehe.. 

Åh jag sov ut idag, riktigt härligt! Sov till 11 faktiskt, men det är ingenting jag erkänner! Och idag ska jag storstäda heeela lägenheten =) As dammigt här hemma.. Och så är jag inte ledig nästa gång förrän om 6 dagar, så idag ska jag göra ett ryck, som mamma skulle ha sagt ;D


Man borde även torka ur vintrinskåpet någon dag, men jag gruvar mig liiiite för det.. Finns roligare ställen att torka på ;)

Måste även åka och köpa värmeljus + blockljus, dom är ju helt slut här hemma, det går icke för sig!


Vet fortfarande inte vad jag ska ha på mig på julfesten?! Sugen på den silverfärgade, men samtidigt inte.. Nu bestämmer jag att jag tar den röda? Haha.. Skulle ha haft några strumpbyxor till.. Undra vad man skulle haft då? Genomskinliga kanske.. Åh, jag måste forska kring detta!


Jaja nu måste jag ta tag i städningen så jag kan göra någonting roligt sen!! Ska börja med att plocka undan sen bjuder jag upp dammsugaren till dans ;D Kanske även att man ska dammtorka golven idag då när man ändå håller på..?!

Ovido - Quiz & Flashcards