Alla inlägg den 6 november 2011

Av Isabelle - 6 november 2011 21:42

Gårdagens jobb gick jättebra =) Det var kul, rätt mycket folk! Sen på kvällen så hämtade Johan mig och så åkte vi och åt kinamat med Jens och Sanne! Det var supermysigt!! Efter det åkte vi hem till oss, kollade på så mycket bättre och snackade. Det måste göras om snart, jättemysigt =)!!!

Och idag sov vi ut till 11, så ringde syrran och väckte oss ;D Men det var väl lika bra det, så man kunde kliva upp och äta frukost och mysa på innan tvätt-tiden började! Sen fick jag för mig att baka mazariner och några andra kakor med choklad i. Så vi åkte och handlade, sen bakade vi!


Såhär såg det ut under bakningen..


           


Blev dock inte så många som stod på plåten, för jag var tvungen att slänga några, för smeten som skulle vara i tog slut =/.. Men det var myspys att baka, Johan och jag hjälptes åt ;D


Sen åkte vi till mamma och fikade och myste med henne!!! Och nu är vi hemma och jag sitter här..


Btw, mina blommor andas otroligt mycket, eller jag vet inte vad dom gör, men det blir jättemycket ånga/imma på rutan bakom dom!


 


Och så måste jag visa er! En bild på Sandra som hon har lagt ut på Facebook, förmodligen var dom på någon Halloween-fest! Så otroligt synd att jag inte fick se det live!!! Men det var så sött!! Haha lilla bäbisen fick vara pumpa!!! SÖTAST!!!


     

Imorgon ska jag äta lunch med pappa och syrran, och så ska jag storstäda. Var tänkt att vi skulle göra det idag, men jag ville baka! Så jag ska städa imorgon! Och så ska jag klura på julklappar! Har kommit på en del nu!


Jobbar sedan tisdag, onsdag, torsdag, lördag =) Plus att jag ska till jobbcoachen på tisdag innan jobbet. Så jag har lite för mig ändå! =)


Ha en trevlig kväll allesammans. Och missa inte ensam mamma imorgon, bonden på onsdag och robinson-finalen på torsdag!!! =)


Ovido - Quiz & Flashcards