Alla inlägg den 23 november 2011

Av Isabelle - 23 november 2011 22:07

...gilla läget, gillalalala läget!!


Nu är det juligt här hemma, men jag är inte nöjd än.. Några saker jag måste finslipa liksom! Och inne i lilla rummet ska jag också greja på lite. Men det är iallafall hyfsat! Har satt upp julgardiner och stakar, det är fint =) Och lite tomtar här och var. Ska nog även lägga i tomtesängkläderna ;D Hihi! Är det snart advent så är det!


Imorgon är jag LEDIG! Då ska jag kanske shoppa? Kanske äta lunch med pappa och syrran och kanske träffa Sandra. Och på kvällen tänkte jag åka och myspysa med mammsen! 


Fryser! Dom har inte slagit på särskilt många element än.. Inte något hos oss iallafall! Möjligtvis det i hallen, men vad gör det för nytta i vardagsrummet, köket, sovrummet.. Ja you know it!


Och idag så gjorde vi om inne på Johans rum (numera även mitt rum).. Haha nej vi sover inte i olika rum, men kallar datarummet/klädkammaren för hans rum.. Haha! Jaja! Vi flyttade in datorbordet till andra hörnet längst in, så nu är ena halvan Johans lilla hörna, och direkt innanför dörren så har jag numer en walking closet (walk-in-closet ;D).. Rätt nöjd! Skönt att slippa tränga sig förbi Johan nu när jag ska hämta några kläder, nu kan jag gå precis som jag vill in och ut där utan att han störs ;D Iof sitter han aldrig där nu eftersom han har Skyrim, men förr.. HAH!


Jaja =) Godnatt allesammans, jag ska sova snart, och imorgon ska jag sova ut! 

Av Isabelle - 23 november 2011 06:41

Tuppen vaknar väl 7? Jag vet inte, jag har aldrig haft/träffat någon tupp! Men jag var iallafall vaken klockan 6 och åt frukost med min älskade Johan =)!! Det var jättemyspys! Annars brukar jag ligga och snarka vid det här laget!


Idag blir det kort-dag! Månadsmöte på jobbet, sen antar jag att jag ska packa upp varor =) Det blir nice! Den här dagen kommer gå fort! Sen ska jag handla strykjärn, JIPPIIIEEE! Undra vad man ska gå efter? Skulle haft ett Gucci ;D haha..


Sen ikväll sätter jag nog upp julgrejerna! Jag vill få julfint!! Och många man känner har ju redan satt upp det mesta.. Då kan man inte vara sämre själv ;D Kommer bli så fiiiiint!!! =) (förhoppningsvis)


Nu ska jag sminka mig liite och göra mig klar för woork.. Sen ska vi väl åka runt halv! Såg att det var KALLT ute.. BURR!! Ska mysa lite här under filten först!! 

Ha en bra dag, och missa INTE bonden ikväll ;)

Ovido - Quiz & Flashcards