Alla inlägg den 16 november 2011

Av Isabelle - 16 november 2011 17:14

Ikväll är jag happy! Har varit med Sandra hela dagen idag, från klockan 06.40 imorse haha! MYSPYS!!! Lilla bäbisen ville inte ut idag heller, kanske den kommer snart! Tills vidare får hon ta hand om mig! haha!

Vi har bakat lussebullar, kanelbullar och pepparkakor idag! Kanelbullar med lite vanilj om man säger så ;) Råkade hälla i några msk vaniljsocker, och helt plötsligt var allt upplöst! Men det blev gott!! SOM TUR VAR!! 

Imorgon ska jag sova ut och sen ska jag storstäda hela lägenheten, får ju finfrämmande imorgon ;D Imorgon blir det en niceig bingokväll, och jag hade planer på att bli miljonär! Vi får se hur det går!

Skulle även ha bakat mazariner imorgon, och chokladgrejer men vi får se om jag orkar! Borde verkligen så jag blir klar någon gång med allt bak!!


Plus att jag är så sugen på att sätta ihop adventsljusstakarna, får man göra det redan nu?? Mossan kan väl inte möggla? Den torkar väl bara ;D? Hmm.. Jag är lite lur på det här!


Btw, Johan skulle gå och duscha, han smugglade med Skyrim-boken med sig in, och duschkranen är inte igång än ;D HAHA! Han är så söt! =P Kanske jag ska starta spelet och låtsas spela och se om han märker något ;D? Det vore kul! Hade varit snäppet roligare om jag var mer teknisk kanske!


Ikväll är det bonden, det är ett måste!!! 

Och på lördag mina vänner är det julfest med jobbet, det kommer bli väldigt kul hoppas jag =) Håller på att planera klädsel. Frågan är lite enklare röd volangklänning eller en väldigt festlig silverklänning? Vore tråkigt om jag spillde ner min silverklänning. Och den röda är lite julig, MEN hade den ifjol på julbordet också! Hmm.. Haha, har ni någon åsikt? 


Ha en trevlig onsdagskväll allesammans! =)

Ovido - Quiz & Flashcards