Alla inlägg den 5 november 2011

Av Isabelle - 5 november 2011 11:14

VÄÄÄÄÄÄÄLKOMMEN härliga lördag!

Igår på jobbet var det en kanondag!! Jag är supernöjd, hann med mycket, hade gärna gjort mer men det hann jag icke med hehe. Var ganska mycket folk till och från så jag fick hoppa in i kassan samtidigt som jag gjorde det jag skulle =)! Men det var skitkul! =)

Sedan efter jobbet hämtade Johan mig och så åkte vi hem och gjorde hemmagjord pizza. GOTT! Och sen kom Sandra och Jacob förbi =) Det var jättemyspys. Ikväll är det snack om BIO =)! Ska jobba några timmar först. Hoppas på jättemycket folk!!!


Btw, en till rolig grej om stekpannan vi har vid kassan. 

En gubbe: Vad ska man ha den här till? (lyfter upp den) Den är ju lätt! Slå någon i huvudet med?
Jag: Nääe! Då hade man ju kanske hellre velat ha gjutjärn? 


Jag tror det kommer bli kul idag på jobbet, nu ska jag sminka mig sen ska vi köra hem Jacobs bil =) Vi ska testa vilken väg som är närmast, så vi ska köra olika vägar ;D Jaja! Äntligen ska vi reda ut detta hehe!


Ha en bra dag, kom ut på Birsta och shoppa på Åhlens om ni får tråkigt =)!!!

Ovido - Quiz & Flashcards