Alla inlägg den 29 november 2011

Av Isabelle - 29 november 2011 21:22




Idag har jag gjort julgodis med söötaste Sandra =) Vi gjorde knäck, chokladknäck och bountybollar.. Gott gott! Så nu har jag en massa godis i kylen! Farligt! 

Till middag gjorde jag och Johan någon kasslerlåda, blev jättegott! Vi hade i fjärilsmackaroner, kassler, grädde, 3 små chili (blev JÄVLIGT starkt), en paprika, en biljongtärning, paprika pulver, svartpeppar och en lök =) Nice nice blev det!! Och ost såklart! Och så grädde vi. Jag åt med mestadels sallad, ska ju vara nyttig är det tänkt! ;D


Köpte även en ny jacka idag, den är väldigt stor och fluffig, en riktig vinterjacka! Jag är väldigt nöjd för den är JÄTTESKÖN! Skulle nästan kunna bo i den! Kanske inte så snygg passform på den, den är ju inte så figurssydd men jag är otroligt nöjd iallafall =)!! Så nu överlever jag vintern! Kör nog på samma vinterskor som ifjol, eller iallafall så länge dom funkar!


Och HURRNIII!! PÅ fredag ska jag klippa mig! Kan ni fatta??? Mitt hår är väldigt slitet nu! Det ska bli så skönt!! Hoppas att det syns sen att man klippt sig också, annars vore det ju otroligt bortkastat, men det kommer ju kännas bättre =)!! Vi får se vad som händer.. Ska göra någonting med luggen och så blir det väl en uppklippning och en toppning =P



 Jag vet inte vad jag ska göra imorgon, men jag känner för att ta det lugnt, men samtidigt vill jag typ åka på boom eller nåt =D Vi får väl se! Blir ju lätt rastlös jag som ni vet. Men kanske det kommer ut några skilda världar avsnitt, och då blir jag hemma ;) haha!


Ha en bra tisdagskväll och hurrni! Missa inte bonden imorgon!!! VIKTIIIIGT!!

Ovido - Quiz & Flashcards