Alla inlägg den 2 november 2011

Av Isabelle - 2 november 2011 19:01

Ja hurrni jag planerar för fulla muggar.. Mycket som ska planeras in ;D Halloween hit, bakning dit, födelsedagskalas åt ena hållet och handla julklappar åt det andra =) Men som ni vet, så gillar jag när det händer lite grejer!

Apropå hända grejer. Det gick ganska fort idag på jobbet! Gick jättebra också fick en del gjort kände jag =)! Imorgon ska vi på't igen! 

Nu förbereder jag mig för bonde söker fru, haha vilka otroliga förberedelser det krävs ;) INTE! =D

Kanske man ska koka te? hmm..


Hade inte så mycket mer att säga.. Förutom att det är onsdag idag?! Sjukt va?! Torsdag imorgon sen är det ju snart helg!


Hörs! Hej!

Av Isabelle - 2 november 2011 10:08

Helt sick va gammal den här låten måste vara?! Men jag har lyssnat på den några gånger nu, rätt skön..



Har inte så mycket mer att säga. Vaknade klarvaken klockan 09.00 Samma som igår. Vet inte vad det är med mig? Men det är väl skönt iallafall att inte vara trött! =D 

Nu ska jag göra mig iordning för jobbet! Ha en bra dag allesammans! Och missa inte bonden ikväll!

Ovido - Quiz & Flashcards