Alla inlägg den 21 november 2011

Av Isabelle - 21 november 2011 10:14

Hej! Ofta jag inte har panik hurrni?! Haha! Not!

Nu var det iallafall länge sedan jag skrev. I torsdag hade vi ju bingokväll, och i fredags så kom dom hit igen och vi fixade mina naglar, spelade, ja lite allt möjligt ;D.. 

I lördags var jag på julfest med jobbet, det var riktigt roligt!!! =) Sjukt kul faktiskt. Och så var det som att alla skulle åka samtidigt, för helt plötsligt så plockades allt undan och alla åkte. Men då skulle ju även vi åka så det passade ju bra hehe.. Det var som sagt, mycket, mycket trevligt!!!

Och igår så jobbade jag, sen sov jag! Jag la mig tiiiidigt, var så trött igår när jag kom hem!

Kan ju även tillägga att jag jobbat hela helgen också =)! Varit bra fart på jobbet måste ja säga. Ser fram emot den kommande helgen, den blir nog NIIIICEE!!! =D Och då har vi ju även öppet till 20 =)!


Bilder kommer kanske upp ikväll! Måste göra mig klar nu och springa till bussen =)! Springa, ni vet så jag precis missar den innan ;) Haha!


Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards