Alla inlägg den 13 november 2011

Av Isabelle - 13 november 2011 18:56

Igår gick det snabbt på jobbet kan jag lova, det var mycket folk =)! KUL! Riktigt KUL! Och idag var jag ledig, då har vi myst på och firat pappa eftersom det är farsdag! Världens bästa pappa! Det är min pappa det!

Nu så är Johans syster här en sväng, och sen så ska jag sooova tror jag.. Lite trött.. Vaknade inatt av en jättejobbig mardröm =/

Imorgon ska jag shoppa julklappar hade jag tänkt tror jag? Och leka med Sandra hoppas jag!! Sandra-MYYYS vore på sin plats =)!!


NU ska jag planera julklappar! Ska göra en lista på vad jag köpt och vad jag har kvar att köpa och vad jag ska köpa imorgon. Handlade så bra i helgen så jag har fått en 100 kr check på Åhléns, den är jag värd! Så den ska vi utnyttja imorgon kanske? Hihi! Krävs mycket planering här känner jag så allt blir PERFEKT!

Ha en bra kväll allesammans och en fantastisk måndag!

Ovido - Quiz & Flashcards