Alla inlägg den 15 november 2011

Av Isabelle - 15 november 2011 09:38

Kan börja med att berätta att inlägget igår handlade om en tidningsartikel, tanter som inte kan ändra på sig för det alltid har varit på ett visst sätt på typ 50-talet.. Hallå, det är 2011 nu liksom! Jaja.. Nog på detta, men då vet ni. Kan däremot tänka så i en massa andra siuationer också, det gör ni nog alla där ute ;)


Today is a new day! Det blev inge perfect home ikväll =/ Det blir framflyttat någon vecka. Så jag ska nog följa med till Christian när Johan ska sjunga, så slipper han skjutsa hem mig innan. Tänkte ett tag om jag skulle baka innan, men jag ska baka imorgon med Sandra (om inte lilla bäbis kommer då) och på torsdag ska jag nog baka lite själv också. =) Det är mycket som ska bakas!!! =) Ska skriva inköpslista nu!


Och imorgon måste jag även stäääda, damma och dammsuga, nu minns jag inte när jag gjorde det sist, det är inte okej ;D hehe..


Ha en bra dag! 

Ovido - Quiz & Flashcards