Alla inlägg den 7 november 2011

Av Isabelle - 7 november 2011 19:21

Min önskelista har blivit otroligt lång måste jag säga! Och längre hade jag tänkt att göra den ;D.. Märkte nu att jag visst önskade mig en hel del!


Idag blev det lunch med pappa och syrran, sen skulle jag städa, men kom hem så sent vi åkte till birsta en sväng och köpte lite julklappar, så jag städade när jag kom hem. Sen gjorde vi soppa.. ÄLSKAR mammas soppa! Det kan vara den godaste soppan som finns!! Kan äta hur mycket som helst av den, farlig soppa!!!! Blev typ tre matlådor också =D Goood! Nu ska vi snart smaska mazariner och kolla på ensam mamma söker!! =) Först ska jag skriva ner vad alla ska få i julklapp på en hemlig liten lapp. Och föra över pengar till syrran, för nu är en julklapp FÄRDIIIG! =)


Snart är det jul faktiskt! =)

Ovido - Quiz & Flashcards