Alla inlägg den 28 november 2011

Av Isabelle - 28 november 2011 21:00

Hej måndagkväll! Hej friends! Hej ledighet!

Det var inte igår som jag var ledig två dagar irad =) Det kommer faktiskt bli skönt, även fast man har dåligt samvete på något vis. Ja ni förstår väl kanske! Men jag får vila upp mig denna vecka (jobbar bara 3 dagar) så kör vi på nästa vecka fram till jul!! =) Då blir det as kul och as mycket!!


Gjorde ju julgodis för någon dag sedan (igår? eller i förrgår? hmm..) och jag har några bilder från det!


       


Det är som typ mozartkulor eller nåt ;D Otroligt goda iallafall! FARLIGT goda!


Och igår var det första advent vilket alla redan vet! Men såhär fin är våran ljusstake =) Eller ljusbricka snarare!


 


Och så har jag ju gjort juligt inne på badrummet, vet inte om ni sett någon bild på det =)? Annars får ni en till! Haha! Jag brukar inte läsa min egna blogg så ofta!


 


Nu ska jag mysa ner mig i soffan och kolla på tv, och sen sova tidigt!! Imorgon blir det julgodis-bak med Sandra =) Om inte lilla bäbisen vill ut såklart!


Och på onsdag ska jag bara ta det LUUUUUUUUUUUGNT!!! Blir lugnt imorgon också iof ;D hihi myspys blir det!


Ha en bra kväll!

Ovido - Quiz & Flashcards