Alla inlägg den 25 november 2011

Av Isabelle - 25 november 2011 21:16

Ja hurrni jag har julpyntat som ni vet, inte riktigt klar än med vart allt ska vara, ska kanske upp lite mer, vi får se =) Såg nu att jag glömde ta bild på adventsljusstaken i vardagsrummet. Här kommer iallafall bilderna från resten!!


Vardagsrummet, mysgardiner =D

 


Sovrummet, det är ett MÅSTE att matcha gardiner och sängkläder ;)

 
Tavelhylla har fått stjärnpiff hehe..


 


Haha va taklampan i köket såg stor ut såg jag nu! Jaja, rött och juligt =)!


 




En ful liten adventsgran i hallen, vet inte om jag är speciellt nöjd med den men men haha! Nostalgi! Den skulle haft några lampor också! ;D

 



Näe, nu ska jag snart fortsätta kolla på IDOL. Och nu först är kamerabatteriet på laddning, jag sa ju för någon vecka sedan att jag skulle ladda, men jag väntade lite.. OCH NUUUU måste den laddas.. Sjukt va?!?!?

Nu IDOL my friends, ha en bra lördagkväll.. Vi får se sen om Johan ska hämtas eller om han tar sig hem själv.. Det vet man ALDRIG! ;D

Ovido - Quiz & Flashcards