Alla inlägg den 9 november 2011

Av Isabelle - 9 november 2011 06:58

Gooood morgon! Klockan är knappt 7 när jag skriver detta.. Hmmpf! Men idag gick det faktiskt OTROLIGT bra att kliva upp tidigt.. Först ringde Johans klocka, han gick upp och gjorde det han alltid gör. Och sen ringde min klocka, och den ringer alltid 7, så jag trodde han var sen! Sen insåg jag att just ja, jag ska ju också upp klockan halv 7 för jag börjar klockan 8! Och på den vägen är det.  Jag är ganska pigg, än så länge! Brukar bli trött i fikarummet!


Jobb 8-17 alltså! Ha en bra dag friends! Jag ska förbereda och plocka fram grejer till middagen här på bänken hade jag tänkt!! Och så ska jag plocka i så diskmaskinen kan köras när jag kommer hem! Törs inte köra när jag inte är hemma ;D haha! Plus att jag vill kunna öppna den när den är klar, så det inte blir äckligt där inne!

Jaja åter igen! Ha en bra dag!

Ovido - Quiz & Flashcards