Alla inlägg den 14 november 2011

Av Isabelle - 14 november 2011 21:13

Folk, herregud. Ibland funderar man på om man är den enda vettiga människan.. Hur tänker alla andra?!?!? Åh jag blir så less ibland på folk, om ni bara visste. Ni tänker väl förmodligen likadant själva. Dock inte om mig ;)

Näe gud, principer liksom, lägg ner det! Man behöver inte göra SAMMA sak vecka in och vecka ut, år in och år ut. Kan ju vara kul med lite nytt kanske?! Men alla är olika, kanske bara jag som tycker så.. 


Känner mig lite uppretad såhär på kvällskvisten..

För övrigt så har min dag varit kanon! Jag var på stan med Tonya och shoppade julklappar, var även i Birsta såklart. Var för ovanligheten skull in på Åhléns en sväng. Det händer ju typ aldrig! Och så har jag planerat några fler julklappar, så jag har det under kontroll tror jag. Sen åkte jag till Sandra, och så blev det lite kvalitetsmys!!

Imorgon jobbar jag 12-18, sen ska jag på perfekt home-party i skönsberg, och efter det tänkte jag nog gå till mamma en sväng, för Johan ska nog till Christian, och då är jag strandad i skönsberg. Så så får det kanske bli, så får Johan hämta mig där sen.. Jaja, vi får se imorgon!

på onsdag och torsdag är jag ledig, har redan planerat in grejer såklart. Och på torsdag är det Bingolotto!!! Köpt två brickor med vinst!!


Jag vet inte om jag är trött nu eller bara less.. Vet inte vad jag ska göra, TV'n är hyfsat ockuperad, dom råkade ju släppa spelet "Skyrim".. Kanske man ska gå och lägga sig helt enkelt?! Slötitta på TV'n i sovrummet eller nåt.


Såg att det går en film på nian.. Godnatt!

Ovido - Quiz & Flashcards