Direktlänk till inlägg 27 juni 2010

HELVETE!!!

Av Isabelle - 27 juni 2010 18:58

Det är min ständiga tanke.. Håller på att klia ihjäl mig, jag har bett överallt.. Usch och fy!! Jobbet gick iallafall jättebra trots att jag kliade mig hela dagen.. Räknade bara ner en gång idag hehe.. Kan bero på det fina vädret..

Nu har vi potatisgratäng i ugnen, snart tar vi med den och åker och grillar på Norraberget med Johan och Klara.. Ska bli mycket nice.. Givetvis är min Johan också med hehe.. Man måste ju ta vara på sommaren när den äntligen kommer!

Det blir flintastek och beasås till! Mycket mycket nice..


Imorgon blir det att gå till banken, stipendiepengarna har kommit, då ska de in på kontot.. Och idag lämnade jag igen min väska och köpa 6 st filmer istället till Johan hehe.. 


Åh jag läääängtar till Gatufesten.. Väldigt nära nu.. Håller utkik på SMHI, än så länge ser det lovande ut men det är långt kvar så man vet aldrig..

Och apropå långt kvar så har jag börjat planera julklapparna.. Imorgon köper jag nog den första skulle jag tro.. Jag har planerat 6 st.. Jag brukar vara tidig.. Då hinner man glömma bort att man gjort av med pengarna och så känns det bättre framåt jul! Så resonerar jag.. Aja, nu ska gratängen snart ut och så ska vi hämta människorna på stan..


Ha en mycket trevlig kväll i solen, för det ska jag ha!

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards