Direktlänk till inlägg 29 juni 2010

Far åt helvete!

Av Isabelle - 29 juni 2010 23:52

Jag fick ett BRYYYT!!! Skulle logga in på Facebook och skrev in mitt lösenord 5 gånger och det stämde inte...

Jag: MEN VA FAAAN, är det nån som bytt mitt lösenord på 2 minuter?!?!?! Jag var ju inne nyss!

Johan: har du kollat så du inte har caps lock i?

Jag: Nä! Det kanske jag inte har!

HAHAHA och så hade jag det...

Jag fick DAMP! Blev så fruktansvärt irriterad.. Och internet shoppen ja skulle shoppa på funkade ju inte heller.. Hur segt som helst och sen gick det inte ens att logga in! Kan iof bero på caps lock men det var ändå segt.. Och när jag skulle gå till kassan blev det bara felmeddelande! Jag som skulle handla för 400 kr! Synd för dom! Men jävligt less nu! Kommer inte kunna sova!


Imorgon jobbar jag 09.00-14.00, efter det lunch med Sikström, sen blir det kanske bilbingo.. Får se.. Regnar det är de inge roligt.. 

Och apropå regn, på lördag säger dom nu att det ska vara 29 grader varmt och strålande sol!!! Helt sinnessjukt isåfall! Hoppas på det, jag är ju leeeedig som sagt om ja inte nämnt tidigare ;)..

Snart är det även Gatufesten, och det har jag också nämnt.. Då blir det langos och fest!! Nice nice.. Köpt biljetter genom Johans jobb, MYCKET bra pris där, dom är BÄST deras chefer ;P..


Måste även uppdatera er om trapphusmötet, höll nästan på att bli grannfejden där ett tag.. Haha grannarna bråkade om vem som bott här längst och vet vilka som flyttat in och ut.. Och dom kommer täcka typ hela lägenheten med heltäckningsmatta och plast, och vi bor i en etta, då sa dom att om man gör det  så går det praktiskt taget inte att vara hemma.. Tänk våran säng som tar upp hela vardagsrummet typ, kommer dom täcka med plast.. Även vår TV, och allt som är nära där dom ska springa omkring.. Usch och FY! Så jag och Johan funderar på att våldsgästa mamma eller pappa i 7 veckor.. Dom börjar vecka 32.. Hyran blir typ inte sänkt någonting alls medan dom håller på, jävla snålgubbar! Och vi ska leva i ett helvete.. Med toa och dusch i cykelrummet.. Kul liv! Nä här bor jag då rakt inte!!


Aja nu sova, ska skjutsa Johan till jobbet imorgon så jag kan ta bilen.. Så jag ska upp klockan 06.00

Godnatt då så länge!

/Izzuz

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards