Direktlänk till inlägg 30 juni 2010

Nu är det slut!

Av Isabelle - 30 juni 2010 06:57

Nu är det faktiskt sista Juni.. Vilket innebär att det är juli imorgon.. En dag närmare värmen och en dag närmare Gatufesten.. Mamma fyller år på måndag, man kanske skulle ha köpt något fint =) Har några alternativ, alltid så svårt det där!




Hoppas min tropiska lördag blir lika tropisk som dom lovat.. 20.00 på kvällen ska det vara 28 grader varmt.. HOPPAS!!


Idag som sagt jobb till 14, sen lunch med Sikström.. Mysigt mysigt.. På mitt initiativ, undra om det blir Tacobar kanske? Lite sugen på det.. Annars vet man aldrig.. Vi får se vad vi är sugna på helt enkelt.. Har bara ätit på Tacobar en gång, och en gången var det minsann gott..

Nu på morgonen har jag skjutsat Johan till jobbet, och om lite drygt en timme börjar jag väl rulla mot Birsta.. Jag skulle velat haft någon form av frukost, men det kanske är lite mycket begärt? Då måste jag ju faktiskt gå in och handla på Coop och det är ju till och med jobbigt?! Undra när Willys öppnar, dom är ju faktiskt billigare.. Hmm, jag måste kolla upp det.. För isåfall kanske det blir en sväng på Willys!


Ikväll blir det kanske bilbingo.. Annars blir det film med älskade.. Eller i bästa fall de båda alternativen efter varandra..

Hoppas ni får en bra dag! Jag känner på mig att min dag kommer bli bra, men aningen yr.. Måste berätta.. När jag hade kommit hem från att ha skjutsat Johan så började jag fundera på vart fan jag hade bilnycklarna.. Så tänkte jag "NEJ, hoppas inte jag måste åka tillbaka och hämta dom! Va klantigt att ge dom till honom, dom behöver ju jag, annars kommer jag inte till Birsta!!" Sen kom jag också på att jag i värsta fall har reservnyckeln här hemma.. Och efter det kom jag på hur jävulskt dum jag var, för utan bilnycklar hade jag inte kommit hem överhuvudtaget.. HAHA! Den bjuder jag på!

/Izzuz

 
 
Ingen bild

Eva

21 juli 2010 09:33

Ja, du ser !
Man går mycket mer än vad man tror.
Härligt :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Isabelle - 26 januari 2015 14:21


Ja när ska detta matstrul gå över? Lillhjärtat ville ju inte amma längre då började vi med etsättning och den vill han inte heller ha. Han vill ha gröt! Men han har börjat få sån magknip eller något nu så törs inte fortsätta med gröten. Och så har vi...

Av Isabelle - 16 januari 2015 19:39


Ja nu har Johan jobbat en vecka och jag har varit hemma med våra hjärtan! Det har gått över förväntan. Men det är en stor omställning och matningarna är riktigt besvärliga att göra själv. Hur jag ska underhålla den ena medan jag matar den andra. Lig...

Av Isabelle - 12 januari 2015 14:18

Nu är dagen här! När Johan måste börja jobba igen! Tråkigt! Men vi har haft otroligt mysigt och vi har haft tur att vi fått vara hemma så länge tillsammans hela familjen! 5 månader har vi myst på och försökt skaffa oss någon form av rutiner. Det vill...

Av Isabelle - 7 januari 2015 18:11

Less på allt strul speciellt när det är matstrul! Nu idag så har Lukas vägrat amma och vägrat flaskan.. Däremot gick lite gröt bra! Fick sedan i honom 80 ml x2 så 160 + lite gröt har han ätit idag fram till klockan 18.00! Inte bra! Vi tänker väcka å ...

Av Isabelle - 6 januari 2015 19:41

Man glömmer ju allt känns det som! Glömmer fylla i deras böcker "mitt första år" och glömmer ta fram gästböckerna när vi har besök!! Måste komma ihåg! Min nya favorit är vaniljyoghurt med blåbär och müsli! Så sjuuuukt gott! Även hallon ibland! Mu...

Ovido - Quiz & Flashcards