Alla inlägg under maj 2011

Av Isabelle - 2 maj 2011 10:16

Ja den här veckan vet jag exakt va jag ska göra! Det är jobb som gäller, och utöver det så ska jag packa.. Känner mig lite stressad med packningen! Jag vet inte vad jag ska ha för handväska nämligen.. Måste ha en som jag får plats med en del i, men samtidigt vill jag inte ha en FÖR stor.. Och när jag är där nere vill jag ha en liten.. Så jag får nog ta med en liten väska att packa över i, men vi får se hur jag gör.. Måste se efter vad jag har för väskor..

Är det en nyckel till hotellrummet så kan man ju knyta fast den i bikinibanden, men är det ett sånt där plastkort så måste jag ha väska med mig.. Jag litar inte på NÅN utomlands.. Haha jag kommer fan ligga på väskan när ja ligger på stranden.. Paranoid, ja!


Idag börjar vi med jobb 15.00-20.10, stänger med Kim idag =) Mycket skojsigt! Inte för att man brukar se varandra så mycket sista timmen, men jag får göra mitt bästa hehe.. Tror inte på mycket folk idag, inget lov, en vanlig måndag, sådär väder.. Känner på mig att det blir kassa för mig idag..


Idag ska jag äta bra, börjat bra med frukosten!! Nyttigt nyttigt, ett halft kilo ska jag ner denna vecka.. Hmm, ett halft låter så lite =/ Men man måste ta det sakta men säkert.. *suck* får väl hela tiden tänka på stranden 2012, då är jag fit for fight ;D Denna sommaren får bli ett minne till nästa år ;D HAHA..


Ha en bra dag, jag är inte lika arg idag, det har lagt sig!

/Izzuz

Av Isabelle - 1 maj 2011 20:40

Ja imorgon börjar ju första veckan av min utmaning.. 0,5 kilo ska jag gå ner, minst.. Vi får väl se hur det funkar hehe =) Det ska nog gå bra misstänker jag.. Känner på mig det iallafall! jag uppdaterar er på lördag på dagen hur det har gått, eftersom vi åker på kvällen.. Vi ska nog försöka hitta nå internet på hotellet, men vet inte hur det är med det.. Men finns det så är det nog väldigt sannolikt att jag bloggar!


Åh jag tänker inte skriva nå längre ikväll för jag är uppretad och förbannad! 


Av Isabelle - 1 maj 2011 15:22

Hejhej mina vänner! Idag är det första maj! Tänk va skönt att det snart är sommar! Väldigt rått och kallt ute dock, men men! Idag hade vi någon form av "vårstädning" eller storstädning iallafall.. Riktigt skönt, vi har städat HELA dagen! Åh apropå det.. När jag skulle dammsuga så stängdes den helt plötsligt av, och jag vände mig om och tänkte sätta i sladden igen, antog att den åkte ut.. Men icke! Sladden var i, och knappen tröck jag ju inte på.. Då frågade Johan om den kanske blivit överhettad, och inte jag vet, den hade ju låtit konstigt, men de hade den ju även gjort några gånger innan.. Hur som helst jag öppnade dammsugaren och fann detta!


 

Så ja! Den blev överhettad.. Haha! Var inte mycket i påsen där ;D.. Jag som bytte påse förra gången, mitt fel! Jag tyckte att det gick lite för smidigt den gången.. Aja, fyfan va sugaren sög efter att vi bytte påse igen! Herregud, golvet följde nästan med! =) Fantastiskt! Åh tur som fan att den inte började brinna, jag som är livrädd för bränder! Så det var skönt att den stängde av sig, och varm blev den! Sen när vi bytt påse och stängt igen så höjde johan dammsugaren till max, och då startade den helt plötsligt haha! Utan att vi tröck på knappen, men den va väl kall då igen eller nåt?! Jag vet inte.. Aja nu funkar den igen och rent har vi!


Aporpå brand, igår var det sista april och det var majbrasor överallt.. Jag fick dock bara se en på håll =/ Får väl kolla på bilder på internet eller nåt så jag kanske får se någon! Tråkigt, men men.. Igår så skulle vi ha grillat, men det var så kallt och dåligt väder på dagen så vi bokade bord på Jops istället och åt där! Riktigt gott, jag åt black and white som vanligt när jag äter på restaurang! Sen åkte vi hem till Tonya och Unger och där hade vi skoj, lite fest och lite spel och lite allt möjligt.. Här är Johan in action!




 


Och sådär såg jag ut! ;D


Vi var även ner på stan en sväng på Forex och växlade till oss Euro! För om en vecka ÄR vi på Mallorca.. Åh gud va skönt de ska bli! Hihi.. Nära nu!!


I veckan jobbar jag hela veckan..

Måndag: 15-20

Tisdag: 11-17

Onsdag: 15-20

Torsdag: 14-20

Fredag: 14-20

Lördag: sova ut (om jag klarar av det) sen åker vi!!

Söndag: SOOOOOOOOOOOOOOOOLA!!!


 


Jag ska börja packa på tisdag, vi ska handla lite smått åh gott då.. Leggings (som jag inte köpt än) och spännband, adresslapp etc, vet vad jag ska köpa iallafall.. Så på tisdag blir det lite småpyssel ;P Kanske även någonting fint till lägenheten ;) Har beställt en Myra från Party Lite, JÄTTEFIN! Den kommer snart, då ska den få stå i hallen är det bestämt!


Nu ska vi springa till tvättstugan, sen blir det en dusch och efter det ska vi se senaste Harry Potterfilmen ;D Det var på tiden må jag säga!! Snart kommer ju den sista på BIO..


Ha en bra söndag!

/izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards