Alla inlägg den 2 mars 2011

Av Isabelle - 2 mars 2011 15:40

Gårdagen blev lite annorlunda hehe, blev inget besök hos mormor, hon hann åka innan vi hann komma dit! Så det blev Birsta en sväng med pappsen och syrran istället, pappa bjöd på lunch =)!


Idag har jag städat lite och håller nu på att fixa naglarna. Så jobbigt att skriva långsamt, för skriver jag snabbt förstörs dom för jag träffar med naglarna på tangentbordet haha! Och det är så jobbigt att vänta på att det första laget med lack ska torka! Jag är så otålig ;P.. Snart dags för lager 3.. Sen får jag se vad jag ska dekorera med, om jag ska testa några av mina nya stickers kanske.. Dekorera tumnaglarna.. Vi får se =)!


Jag ska fixa lite till här nu innan tjejerna kommer ikväll =) Städa, städa.. Dumma dammet syns på svarta möbler ;) Var ju 4 dagar sedan vi dammade, så det var dags igen.. Blommorna vill nog också ha sig en slurk vatten, dom ska ha vatten hela tiden, jag tror jag köpte för jobbiga blommor ;D Eller är alla blommor så?! Aja nu fix, fix.. Ni får nog några bilder ikväll eller imorgon! =)

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards