Alla inlägg den 7 mars 2011

Av Isabelle - 7 mars 2011 20:19

Ja det är verkligen en klockren måndag! Haft lite tråkigt idag på dagen men de får man ta.. Nu kommer ännu ett utlägg om en vanlig dag, men denna var lite mer extraordinär än alla andra måndagar..


Först klev jag upp (sov OTROLIGT bra), fick världens finaste sms från världens bästa pojkvän som gjorde min dag redan där! Och efter det så åkte jag och Magda och tränade ett lunch-medel pass och så åkte vi på ICA och handlade lite =) Gurkor på extrapris, de va inte dåligt.. Två för 12 kr eller vad det var, fantastiskt hehe.. Ångrar nästan att ja inte köpte två gurkor! =/

Sen var jag bara hemma, det var TRÅKIGT, men samtidigt skönt faktiskt =) För jag kände mig lite osocial hehe.. Sen så ringde Johan och vi diskuterade semestrar hit och dit, när han ska ta ut så vi hinner vara med varandra lite i sommar.. Jag börjar ju jobba vecka 25, sen jobbar jag hela sommaren (skönt) så han tog ut veckan innan vi åker till Turkiet =) Och då fick han ju även veta att han hade 10 dagar sparade.. Mari hittar alltid sparade dagar man inte vet om hehe, iof är det ju inte Mari som gör dom.. Dom är ju sparade men vi vet aldrig om dom haha! =)


Aja, då satt jag och spontant kollade på några sista minuten resor på internet, och hittade en KLOCKREN till Mallorca.. Under 5000 kr/person. Då är det resa direkt från Midlanda (Sundsvall) till Mallorca, buss till hotellet och till flyget igen när vi ska hem. Det är en vecka med all inclusive. Kan det bli bättre?! UNDERBART mysigt kommer vi att ha, och kameran kommer vara min närmaste vän.. Haha efter Johan såklart ;P.. Jag, Johan och kameran =) JAG LÄÄÄÄÄÄNGTAR!! Vi åker lördag den 7 maj på kvällen och kommer hem igen den 14 maj på kvällen.. =)


    

Bilderna är stulna från andra hemsidor ;D Så jag vet inte precis hur det kommer se ut där vi ska bo men det kommer hur som helst bli FANTASTISKT =)!!


Har ju även tränat ett pass nu för att återkomma till ordningen =) Och nu ska jag väl se efter om det är någonting bra på TV (förmodligen inte) annars blir det kanske lite läsning..


Har haft stegräknaren på idag, och jag har ju inte gått mycket allt, varit på två pass, men ändå skrapat ihop 7632 steg =) Rätt nöjd ändå faktiskt! Vi får se hur många det blir imorgon!


Imorgon ska jag leka med Sikström, sen på kvällen ska jag åter igen träna.. Måste kanske även offra mig på en semla, är ju faktiskt FETTISDAGEN imorgon! Semeldagen.. Hmm, whatever! Semla måste man äta iallafall! Sikström började nu prata om Birsta, haha inte helt oväntat, och absolut inte omöjligt ;P!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards