Alla inlägg den 15 mars 2011

Av Isabelle - 15 mars 2011 18:20

Idag fick det bli städdag faktikst.. Blev ingen promenad! Tränar imorgonkväll istället! Då ska vi testa det nya Fuego-passet =) Så idag dammtorkade jag och dammsög.. Så skönt när man dammsugit för det känns verkligen fräscht! Man ser hur alla stora äckliga dammråttor åker rätt in i dammsugaren! Hihi..  Och så är det så lättsamt när vi har lite grejer på golvet, vi har ju många öppna ytor! Skönt! 

Till lunch idag åt jag med syrran i Birsta, åkte dit efter städningen. Där åt jag kycklingsallad.. Sen till middag åt Johan och Julia kycklingnuggets med ris och currysås.. Och jag åt samma fast jag bytte ut riset mot sallad =) Kändes lite nyttigare iallafall..


Och idag, när jag städade, så lyssnade jag på musik i vanlig ordning. Men när jag skulle gå och hämta dammtrasan så gick jag förbi den stora högtalaren till höger om TV'n så lät det ingenting ur den.. Knas.. Så jag tittade bakom om det var någon kabel de var fel på, och det var det! Såhär såg det ut!


  

 

Haha hela koppargrejen som ska ge ström var utanför! Inte konstigt att det inte lät någonting! Så då skulle jag vara händig och sätta tillbaka den, så jag fick lite vägledning via telefon av älsklingen (tur han är elektriker). Och då skulle jag tydligen skruva på den svarta muttergrejen och så skulle kabeln in, och när jag skulle sticka in kabeln så började koppartrådarna spreta åt alla håll så jag fick försöka böja till dom igen mot kanten där, och sen snabba jag mig och stack in, och då lät det ju ur högtalarna.. Så skruvade jag åt, och sen var det tydligen bra igen! Hehe snacka om händig ;) Tror jag nog inte att vem som helst skulle ha klarat av! Eller?! Hehe..


Aja, imorgon blir det Fuego.. Sen ska jag nog även gå på styrka medel.. Väldigt bra pass imorgon! Nu ska jag bara ta det lugnt i soffan och MYYYSA =) Ikväll ska jag se på Sofias änglar..

/Izzuz


Av Isabelle - 15 mars 2011 11:18

Haha jag har varit utan bröd en natt!!! Lycklig jag var när jag vaknade, men sen kom jag på att, det är ju alla, varje natt! =D haha.. Aja, =) Nu ska jag äta frukost, frukost utan bröd är faktiskt helt okej =) Kan va fil, kan va yoghurt (MUMS), kan vara frukt, kan vara en massa saker..! Helst med ramlösa om man frågar mig. Eller tropisk juice men det har vi inte hemma nu för den har jag råkat dricka upp =)..


Sen vill jag även tillägga att det är äckligt svårt att ta sig ut på promenad själv! usch! Plus att det är äckligt dammigt här hemma nu, jag måste damma och dammsuga, antingen idag eller imorgon.. Vore bra om jag gjorde det idag, men jag vill ut på den där promenaden nu på morgonen också.. 


Nu ska jag äta frukost! Den är efterlängtad.. Brukar inte äta frukost så ofta! Men ska försöka få det till en rutin!

/Izzuz

Ovido - Quiz & Flashcards